actueel chatten met actieve leden

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
ijanssen

actueel chatten met actieve leden

Bericht door ijanssen »

Hi actieve leden hiero,
Heb mij hier zojuist aangemeld in de hoop wat actieve forummers aan te treffen om wat mee te sparren over waar dit forum over gaat... zelfmoord dus. Ik heet Iris, leeftijd 38 en alleen wonend zonder werk, hobby's e.d.
Voel mij totáál vastgelopen in mijn leven en vooral in mijn hoofd en dat is nu al zo een aantal jaren en het gaat, vooral de afgelopen weken van kwaad tot erger. Hierdoor zie ik geen andere uitweg meer dan er een punt achter te zetten.
Wat is jullie verhaal?
En ontstaan van hieruit ook onderlinge contacten, bijvoorbeeld om te WhatsApp'en en bellen en eventueel meeten of heb ik daarvoor elders te zijn?

Zou mooi zijn als ik hier reacties ontvang :)
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: actueel chatten met actieve leden

Bericht door Gatita »

Hoi Ijanssen

Het verschilt per forum lid vermoed ik waar hij of zij zich prettig in voelt. Er zijn zeker wel actieve leden maar of deze direct open staan voor whatsapp/bellen/ontmoetingen is denkelijk nogal moeilijk omdat veel die hier komen juist de anonimiteit ervan op prijs stellen.

Wij als moderator team zetten wel elk jaar de mogelijkheid op om een meeting met medeforummers te organiseren al was er zelfs dit jaar 0 animo voor.

Persoonlijk zou ik zelf ook niet direct zonder iemand te leren om te bellen of whatsappen/ontmoeten. Dit vanwege stalking en dus bepaalde angsten.

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Plaats reactie