Ixtab

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
ModeratorTeam
Moderator
Berichten: 61
Lid geworden op: do mar 20, 2014 11:16

Ixtab

Bericht door ModeratorTeam »

Zoals veel van jullie gemerkt hebben heeft gebruiker Ixtab de laatste dagen voor nogal wat onrust gezorgd op het forum. Gisteravond is dat nogal uit de hand gelopen. We willen jullie laten weten dat hij inmiddels voor onbepaalde tijd is verbannen van het forum en daar ook uitleg over gekregen heeft.

Of hij ook daadwerkelijk informatie gestuurd heeft naar 113 of andere instanties moet nog blijken en of die er dan ook echt iets mee gaan doen moet nog blijken (wij hebben nog niets gehoord) maar daar zullen we jullie dan ook van op de hoogte houden.

Jullie privacy zullen we ten alle tijden waarborgen zoals we dat altijd hebben gedaan. Het blijft internet maar wij geven nooit informatie weg.


we hopen dat jullie zo weer een beetje gerust zijn gesteld en dat het forum weer wat veiliger kan gaan voelen

:hug:
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Ixtab

Bericht door joost1976 »

wat fijn

ik ben er de hele morgen onrustig van geweest heb een lorazepam moeten nemen op de dagbesteding

ik vind dat jullie goed werk hebben verricht complimenten daarvoor ik wilde mijn dagboekje ook al laten sluiten maar ik bedenk mij daar over

goed bezig moderators :D
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ixtab

Bericht door harry »

dankje wel ModeratorTeam.

Ixtab heeft inderdaad voor onrust gezorgt ook bij mij. gelukkig hebben jullie het opgelost.
ik heb mij er niet mee bemoeit, maar vond hem niet echt betrouwbaar in die zin van dat hij in mijn ogen het
forum wilde veranderen. was al bang dat jullie hem moderator wilde maken :shock:

ik hoop dat niet mee mensen van het forum weggaan dat zou erg jammer zijn.

nogmaals bedankt voor julie wijze beslissing :wink:
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ixtab

Bericht door kleintje1980 »

ik zet hier ook een berichtje bij niet als moderator.. maar gewoon als kleintje1980 een keertje..
omdat ik merk aan mezelf dat het gisteravond toen het allemaal uit de hand liep toch eigenlijk best wel veel met mij deed.. en ik zelf echt met trillende handen op het forum heb gezeten van ojee gaat dit allemaal nog wel goed en kunnen we wel de veiligheid waarborgen waar we voorstaan altijd met zo iemand op het forum. en eigenlijk hoe meer er bij kwam hoe slapelozer mijn nacht vannacht ook was..
want ik doe wat ik nu doe met plezier.. en vind het leuk om de leden te helpen en de en een luisterend of lezen oor in dit geval te bieden.. en voor mij zijn jullie allemaal gewoon uniek in jullie eigen persoon..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Ixtab

Bericht door Tirade »

Bedankt!

Hoewel ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en recht heeft op een plekje, is het natuurlijk wel fijn als iedereen zich daar prettig bij voelt. We hebben allemaal een gebruiksaanwijzing en hebben onze leuke en minder leuke eigenschappen, maar het moet wel veilig en prettig blijven.

Ik ben blij met deze oplossing en hoop dat het voorlopig weer wat rustiger is online. Wat mij betreft niets dan complimenten voor jullie als Moderatorteam :-).
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Plaats reactie