Waar of niet waar spel?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Gerard »

Ik vrees van wel, heb het er wel eens met mijn ouders over zijn bijde al 10 jaar gepensioneerd. Zij hebben de verzorgings staat meegemaakt, dit was de beste periode in NL. Kijk eens naar de maandpremie zorgverzekering. Of huizenmarkt koop/huur. Inwoners aantal nationaal en internationaal. Vervuiling, klimaat,verharding samenleving, enz...vrees end is zoek.

Eigenlijk zou iedereen zijn geld van de bank moeten halen ? Je krijgt zo wie zo toch geen rente. En je wil niet weten waarin ons geld in geinvesteerd word, zeer veel foute handel. En de banken zijn geen dienstverleners meer wat wel zou moeten maar gewoon winst gevende bedrijfen !! Dus allemaal spaargeld weg bij de banken ?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

Waar... want ik merk bij mezelf als ik geld in me spaarpot doe dat ik dan beter spaar dan het geld op me spaarrekening



Aan het water zitten of bij de zee werkt rust gevend
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

waar. als er maar geen andere mensen zijn.

de eu en de daar bij horende euro is 1 grote fout geweest, omdat de tijd er nog niet rijp voor was?
Christine
Berichten: 369
Lid geworden op: zo apr 29, 2018 17:05

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Christine »

Nee. De Eu is in eerste instantie goed doordacht geweest. Later toen al die Oost Europese landen toe traden is er minder nagedacht. Wel de lusten, maar niet de lasten. Zo werkt het natuurlijk niet. Engeland is altijd een vreemde eend in de bijt geweest. Maar ik denk dat er nu een heleboel Engelsen zijn die zich achter de oren krabben.


Nederland moet de IS strijders met een Nederlands paspoort terug halen en ze hier berechten en opsluiten. Dit om te voorkomen dat ze ongezien terug komen met alle gevolgen van dien.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door soulsearcherx »

Ik ben het geheel eens met bovenstaand bericht. Zowel het antwoord als de vraag.

Vrouwen zouden inderdaad openlijk over hun menstruatieperikelen mogen praten :lachen1:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

nou een klein beetje waar :P als ik het maar niet hoor, niet dat ik erop tegen ben, maar kan er
niet over mee praten omdat ik volgens mij daar geen last van heb :oops:


er wordt de helm plicht voor snorfietsers dit jaar verplicht. is dat geen onzin, want de e-bike kan ook 25 km per
uur, wielrenners gaan nog harder. kunnen ze niet beter een wet invoeren dat je altijd een helm op moet? want in huis
kun je ook vallen van de wc in de does van de trap over de drempel, ga zo maar door :mrgreen:
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door celine »

Deels mee eens ; ik stel voor dat ze de mensen die Harry heten verplichten een helm op te zetten :lachen1:











Thuis winkelen moet van de tv af !
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

celine schreef: do feb 21, 2019 17:31 Deels mee eens ; ik stel voor dat ze de mensen die Harry heten verplichten een helm op te zetten :lachen1:
moderator`s help :help: , grijp in, ik moet van celine een helm op en dat wil ik helemaal niet.ik zit nu met een helm voor de laptop omdat het van celine moet :nanana:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
waar ik wil ook geen winkel op mijn tv :shock:


een halfvol glas is voller als een half leeg glas.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

Niet waar... is toch hetzelfde is maar net hoe je het bekijkt haha...


Met de hand afwassen is vervelend als je veel hebt
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door celine »

Nee hoor nooit erg gevonden .






Als je iets beloofd moet jij je aan je woord houden !
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

waar, ik vind van wel en probeer mij daar ook aan te houden.

mensen die verzamelen als hobby raken er vaak aan verslaaft?
Christine
Berichten: 369
Lid geworden op: zo apr 29, 2018 17:05

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Christine »

Sommige mensen wel. Maar je kunt niet iedereen over dezelfde kam scheren.




Mensen met borderline zouden niet altijd maar moeten uitleggen wat het precies inhoudt om borderline te hebben.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

Waar.. is zeer irritant dat dat steeds moet en die klote voor oordelen ook nog


Het waren voor februari extreem warme temperaturen de afgelopen dagen
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

waar. dit is geloof ik nog nooit voor gekomen.

verandert het weer climaat nu echt zo snel? of is het toeval?
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door celine »

Denk zeker wel dat het klimaat aan het veranderen is ,maar deze warme dagen lijken mij toeval .










Iedereen moet zijn best doen om al het afval zo goed mogelijk te scheiden ,zo niet dan volgt er een boete !
Dit tevens controle door steekproeven te nemen !
Plaats reactie