Waar geloven Jullie in?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

harry

Re: Waar geloven Jullie in?

Bericht door harry »

soulsearcherx schreef:
wo feb 05, 2020 16:00

En toen vroeg ik me af:

Als mensen in de hemel komen, komen dieren dan ook in de hemel? Zit al het leven, dus ook alle eencelligen in de hemel? Lijkt me vet om dan in de hemel alles te zien wat ooit geleefd heeft.
(En raakt zo'n hemel dan niet vol? Maar dat zou ie nu ook met alleen homo sapienzen zitten...)

haha soulsearcherx je laat mij lachen :lachen1:

euhje dieren komen in de dieren hemel en nee hoor de hemel raakt nooit vol.
zieltjes zijn zo klein :shock: . oja om de 10 jaar is er een opruiming dan gaan de zieltjes die er allang zijn naar
opslag ruimte :mrgreen:. en de hel bestaat niet meer ivm het stiktstof probleem.

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx »

Maar als dieren in een aparte dierenhemel komen, sterven hemels dan ook uit als diersoorten uitsterven?
Ik bedoel: je hebt nu geen stegosaurussenhemel meer nodig, dus die wordt dan niet meer upgrade naar de volgende extensie.
Ik denk dat daarom christelijke mensen zo erg anti-evolutie zijn :D
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

harry

Bericht door harry »

soulsearcherx schreef:
do feb 06, 2020 13:00
Maar als dieren in een aparte dierenhemel komen, sterven hemels dan ook uit als diersoorten uitsterven?
Ik bedoel: je hebt nu geen stegosaurussenhemel meer nodig, dus die wordt dan niet meer upgrade naar de volgende extensie.
Ik denk dat daarom christelijke mensen zo erg anti-evolutie zijn :D
jee moeilijke vragen :wink: als de hemel een planeet is? ja dan sterven ze langzaam uit en komen erweer nieuwe bij.
ik vraag mij af hoe dat nu gaat met de koeien hemel? is toch veel stikstof :P

ik zit maar gewoon gein te maken omdat ik het ook niet weet. ik geloof in de evolutie en wat daarvoor was? al sla je mij dood, weet het
niet :(

Plaats reactie