Stel een vraag aan de persoon onder je

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

toch wel cristine die duitse film over drugs en jongeren ( weet de naam niet meer)

tegen woordig kunnen ze niet meer simpel denken, alles gaat via de pc, vragen lijsten en dat
soort onzin. vind jij dat ook of vind je deze nieuwe manier prima?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Ik vind die nieuwe manier juist makkelijker scheelt geld..haha een postzegel kost gewoon. 0.85 cent hallo dat is best duur en via de mail is het gratis...😎



Krijgen we denk je weer een Warme droge zomer ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Ik zou het niet weten ,hoop wel dat we een mooie zomer krijgen










Wat vind jij nu op dit moment van je leven ?
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Ik vind dat een lastige vraag. Aan de ene kant wil ik zeggen, door hoe ik me nu voel, dat ik mijn leven niets waard vind en dat ik liever dood zou zijn. Aan de andere kant besef ik dat ik ook een heleboel dingen heb (eigen huisje, relatie, hondjes, genoeg inkomen en fijne therapeute) waar veel mensen jaloers op zouden zijn en dat ik daar echt wel dankbaar voor zou moeten zijn. Ik zie ook dat mijn leven een stuk verbeterd is, in vergelijking met hoe het zeg, 10 jaar geleden was. Het zou alleen fijn zijn, als het ook een beetje beter zou gaan voelen....

Waar zou jij echt gelukkig van worden?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Als ik een lange wereldreis zou maken en over de hele wereld vrienden zou maken en allemaal bijzondere plekken zou zien

Wanneer denk jij dat de wereld vergaat ten gevolge van oorlog, de klimaatverandering en de manier hoe we de energiebronnen nu uitputten? Hoe lang heeft de mensheid nog te leven?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

ik denk zelf dat de wereld nog lang niet vergaat door oorlog of klimaat verandering. de energiebronnen zijn naar mijn mening nog lang niet
uitgeput. rusland heeft nog zoveel gas en olie in de grond, alleen nog niet genoeg kennis om het eruit te halen. de grote olie maatschapijen willen daar graag mee helpen om er zelf beter van te worden en rusland wil de regie in eigen hand houden.

dat de regering nederland gasvrij wil hebben kan gewoon niet en via duitsland kunnen wij ook gas inpoteren wat goedkoper kan zijn. ik
vermoet ( dat is mijn gedachte) dat het een soort truk is om de prijzen hoog of nog hoger te maken. in de jaren 70 was er een olie crissis en outo
loze zondagen, nu blijk dat het een geld kwestie was er lagen genoeg schepen op zee om hier te lossen dus olie zat toen. ik vind dat het woordt miljeu
vaak wordt gebruikt om mensen ongerust te maken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

warmte pompen is een leuke uitvinding, maar een te dure inverstering? en de warmte pomp gebruikt stroom wat weer opgewekt moet
worden. zijn we in nederland niet aan het door draaien op dat gebied?
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Denk van wel ,voor elk nieuw middel moet er weer iets anders gebruikt worden wat OOK vervuiling veroorzaakt .
Ben er zeker wel voor dat we alles er aan moeten doen om het milieu zo min mogelijk te belasten en vervuilen !
Vooral ook voor de dieren en planten .








Wat doe jij of doe je wel iets voor het milieu ?
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

een beetje, de groen grijze en oranje bak gebruik ik netjes,
maar ben er niet verder overdreven mee bezig.

denkje ook dat water overlast in nederland onze eigen schult is? omdat alles bestraat wordt en volgebouwt.
bij een plens bui kan het water zeker in de stad nergens mee in de grond zakken.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Denk het niet...

Denk je dat Nederland ooit failit kan gaan ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

harry schreef: zo apr 07, 2019 15:46 toch wel cristine die duitse film over drugs en jongeren ( weet de naam niet meer)
Ik wou nog even Harry helpen. Denk dat je Wir Kinder vom Banhoff zoo bedoelt

En verder denk ik dat Nederland Failliet kan gaan? Alles kan natuurlijk maar ik denk dat wij wel een gezonde economie hebben en dat dat niet zo snel zal gebeuren.

Wat is jouw mooiste herinnering uit je jeugd?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

dankje hope voor het helpen :) ja die film bedoel ik en het is geloof ik op waarheid berust.


vind je ook dat je een behandeling mag weigeren (kanker) de artsen proberen zo vaak in te praten op mensen
die eigelijk niet meer geholpen kunnen worden. zou een arts gewoon eerlijk tegen een pacient moeten zijn?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Ja... dat mag al zou ik het zelf wel doen voor me eigen rust zodat ik zeker weet dat ik het niet heb...


Wat doe jij je als je je verveelt?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Van die scripted reallifesoaps kijken zoals "achter gesloten deuren" of "beschuldigd", of andere spannende misdaadseries kijken zoals "opsporing verzocht" of "onopgeloste zaken".
Of ik lees "Date-leed" van Linda of "straf-verhalen" van FLAIR.be. Daar zitten altijd sappige verhalen tussen zoals mensen die er achter komen dat hun broer hun halfbroer is, of hun zus hun moeder is, of hun oom hun vader is.
Heerlijk! Snacks erbij, en lezen maar...

Wat ga jij stemmen met de Europese verkiezingen?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

niet...


vind jij dat medicatie vrij verkrijgbaar moet zijn voor iedereen ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Hangt ervan af wat jij verstaat onder vrij verkrijgbaar. Als je bedoelt dat iedereen maar alle pillen moet kunnen kopen die hij nodig denkt te hebben zonder doktersrecept, dan nee want sommige medicatie kan echt schadelijk zijn bij verkeerd gebruik.
Maar als je bedoelt dat iedereen beschikking zou moeten hebben over de medicatie die hij medisch gezien nodig heeft, dan absoluut waar.

Zelfmoord is je eigen keuze en die hoef je niet te laten bepalen door mensen in je directe omgeving?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Plaats reactie