Stel een vraag aan de persoon onder je

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

klinkt dat raar als ik zeg dat ik zo iemand wil zijn als bij een csi.. dat ik mag onderzoeken hoe een moord gepleegd is.. maar dan het laborant gedeelte dat lijkt me eigenlijk wel super kicken om te doen...

doe jij iedere dag stofzuigen ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

nee stofzuigen niet, maar wel iedere dag met ( ik weet niet hoe dat ding heet :oops: ) de zitten 2 ronde borsels onder en als ik
duw gaan die draaien en het stof kruimels gaan dan in het opvang bakje. omdat ik zeil heb werkt dat goed, op vloerbedeking werk dat
ding niet goed.

wat vind je van een gouden handdruk? als ik wat fout doe wordt ik gestraf, maar hoge lui krijgen nog geld toe is dat
wel nodig?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

yep... want waarom krijgt niet iedereen die mee... met zijn ontslag is niet is niet echt eerlijk..


vind jij dat dat als er storing is bij 112 in de telefonie dat ze niet 10.000 keer dezelfde sms moeten sturen dat 1 keer wel genoeg was..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Nee vind ik niet ,want er zijn altijd mensen die het niet weten ( oudjes ) en het kan zijn dat de nood aan de man is !









Ben jij dit weer net als ik ,ook kits beu ?
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

kids heb ik geen last van, maar dit weer is :(

wat zou je het beste tegen de hitte kunnen doen? als je er niet tegen kunt.
een echte goede tip tegen de hitte is er volgens mij niet?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

zwemmen..... krijg je ook nog een mooi kleurtje van :wink:


wat is jouw lievelings lied
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
miss lady
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 29, 2019 17:01

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door miss lady »

op dit moment try van pink

Wat is het beste advies dat je ooit in je leven hebt gehad?
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Ik denk om meer compassie te hebben voor mezelf

Waar ben jij het meest bang voor?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Dat ik later in de goot beland.


In hoeverre moeten we fietsers verbieden hun telefoon te gebruiken?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

alles want het is levens gevaarlijk een telefoon op de fiets.. ze letten daardoor helemaal niet meer op..




heb jij wel eens stemmen gehoord in je hoofd ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

1x, toen ik hasj had gebruikt op de heide op Terschelling in een zomeravond met mijn vereniging

Hoe lang denk je dat de mensheid nog te leven heeft met al die klimaatverandering, oorlogen, natuurrampen, overbevolking en shit, als we in dit tempo doorgaan met aardolie oppompen, bossen kappen, vlees eten en plastic in de natuur pleuren?
Zouden we nog 20 jaar te leven hebben? Of 60 jaar? Of 130 jaar?....
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
TakeThisLife
Berichten: 3
Lid geworden op: di jul 02, 2019 19:59

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door TakeThisLife »

soulsearcherx schreef: di jul 02, 2019 19:35 1x, toen ik hasj had gebruikt op de heide op Terschelling in een zomeravond met mijn vereniging

Hoe lang denk je dat de mensheid nog te leven heeft met al die klimaatverandering, oorlogen, natuurrampen, overbevolking en shit, als we in dit tempo doorgaan met aardolie oppompen, bossen kappen, vlees eten en plastic in de natuur pleuren?
Zouden we nog 20 jaar te leven hebben? Of 60 jaar? Of 130 jaar?....
Moeilijke vraag volgens de wetenschap zou de wereld en mensheid al nietmeer bestaan, maar toch is het er nog, de wereld veranderd wel in het negatieve, zoals je zelf aangeeft, de wereld zal veranderen en de mensheid ook, alles zal digitaal computergestuurd worden, alles zal worden bestuurd door robots, zie je nu al, maar het zal zodanig ver gaan een toekomst zonder natuur, zonder privacy, dat we gevangenen zijn in ons eigen wereld, misschien een raare kijk op de toekomst maar zo voelt het aan, hoelang zal de mensheid nog leven volgens mij zeker nog 130jaar maar op een andere manier.

Zou je kunnen leven zonder smartphone, tablet, computer, sociaal media, zoals het vroeger was?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

zonder me telefoon niet meer.. maar de rest denk ik nog wel... zou wel afkicken zijn in het begin maar hey dan gaan we toch gewoon net zoals vroeger buiten spelen weer.. :wink: of bij elkaar op de koffie voor een goed gesprek zie je elkaar ook nog eens :roll:


dit gaat raar klinken.. als jij iets doet compenseer je het dan met iets anders ? bijvoorbeeld als je verslaapt dan werk je bijvoorbeeld de volgende dag langer door of dezelfde dag nog ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
thePhoenix
Berichten: 68
Lid geworden op: do mei 30, 2019 23:14

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door thePhoenix »

Nee. Natuurlijk als ik iets te laat op mijn werk kom, dan haal ik dat op een ander moment in. Niet omdat ik vind dat het gecompenseerd moet worden, maar omdat ik wordt betaald voor x aantal uren en niet voor x aantal uren - de uren dat ik te laat ben gekomen. Maar ik ken wel veel mensen die dat doen. Vegetarisch eten omdat ze gevlogen hebben, meer uitgeven tijdens winkelen omdat ze net een financiële meevaller hebben gehad, etc.


Op welke muziek kan jij helemaal los gaan, ongeacht van de emotie waar je je in verkeerd?
De vrije mens denkt over niets minder dan over de dood. Zijn wijsheid is niet een denken over de dood, maar over het leven.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Van die ravepartymuziek

Hoe denk je dat de menselijke ogen zich zullen evolutioneren als we generaties lang alleen maar naar computerschermen, mobiel schermen en televisies kijken? Het is nu al bekend dat de helft van de europese twintigers bijziend is, maar zouden we over 10.000 jaar dan niet gewoon blind zijn? :wachten: :ogen: 8)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie