Zeg het heel zacht

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

joost1976 schreef: zo sep 27, 2020 07:39
Gips schreef: zo sep 27, 2020 05:05 Zou je dood gaan van jezelf zeer zwaar belasten en heel weinig slapen?
zwaar belasten doe ik dan niet maar wel weinig slapen en niet zo goed eten
Hmm.. Joost..🤔 :( word jij wel moe als je veel doet? En hoe komt het dat je niet goed eet?
(ik krijg straks - gek maar fijn dat dat op zondag kan - mijn weekboodschappen bezorgd en ga dan echt smullen! :D)
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 624
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Creature »

Gips schreef: zo sep 27, 2020 10:20
Creature schreef: zo sep 27, 2020 06:43
Gips schreef: zo sep 27, 2020 05:05 Zou je dood gaan van jezelf zeer zwaar belasten en heel weinig slapen?
:( Gaat het zo slecht dat je, je dit afvraagt?
Ik denk persoonlijk dat je aan langdurige overbelasting en oververmoeidheid wel dood kunt gaan.. Wat toch wel zal gebeuren bij een chronisch gebrek aan slaap. Het is sowieso erg slecht voor je lichaam en iets wat langdurig gebeurt, kan, denk ik, zodanig schadelijk zijn dat het fataal wordt.. Tenzij jij onwijs sterk bent (wat wel weer zo is in jouw geval) waardoor je zowat onverwoestbaar wordt. Dus het ligt aan hoe sterk en veerkrachtig je lichaam is, denk ik.
Nou.. ik snap gewoon niet dat ik niet omval. Ik beul mezelf zodanig af dat ik soms amper kan lopen of nog tanden kan poetsen van de spierpijn. Maar toch blijf ik gewoon wakker en slaap hooguit 5 uur. Vannochtend was het een uur of 7 dat ik kon slapen terwijl ik 13 uur had geklust (en de afgelopen dagen ook!), en nu voel ik me al uitgerust vanaf half 10 :shock:

Waarom word ik niet moe dan?
Omdat jij dus een powervrouw met een onverwoestbare super body bent! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Tirade »

Creature schreef: zo sep 27, 2020 11:00
Gips schreef: zo sep 27, 2020 10:20
Creature schreef: zo sep 27, 2020 06:43

:( Gaat het zo slecht dat je, je dit afvraagt?
Ik denk persoonlijk dat je aan langdurige overbelasting en oververmoeidheid wel dood kunt gaan.. Wat toch wel zal gebeuren bij een chronisch gebrek aan slaap. Het is sowieso erg slecht voor je lichaam en iets wat langdurig gebeurt, kan, denk ik, zodanig schadelijk zijn dat het fataal wordt.. Tenzij jij onwijs sterk bent (wat wel weer zo is in jouw geval) waardoor je zowat onverwoestbaar wordt. Dus het ligt aan hoe sterk en veerkrachtig je lichaam is, denk ik.
Nou.. ik snap gewoon niet dat ik niet omval. Ik beul mezelf zodanig af dat ik soms amper kan lopen of nog tanden kan poetsen van de spierpijn. Maar toch blijf ik gewoon wakker en slaap hooguit 5 uur. Vannochtend was het een uur of 7 dat ik kon slapen terwijl ik 13 uur had geklust (en de afgelopen dagen ook!), en nu voel ik me al uitgerust vanaf half 10 :shock:

Waarom word ik niet moe dan?
Omdat jij dus een powervrouw met een onverwoestbare super body bent! :mrgreen:
Misschien is het net als bij honden, is alleen lichamelijke uitputting niet voldoende. Heeft je hoofd ook uitdaging nodig?
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

Tirade schreef: zo sep 27, 2020 11:12
Creature schreef: zo sep 27, 2020 11:00
Gips schreef: zo sep 27, 2020 10:20

Nou.. ik snap gewoon niet dat ik niet omval. Ik beul mezelf zodanig af dat ik soms amper kan lopen of nog tanden kan poetsen van de spierpijn. Maar toch blijf ik gewoon wakker en slaap hooguit 5 uur. Vannochtend was het een uur of 7 dat ik kon slapen terwijl ik 13 uur had geklust (en de afgelopen dagen ook!), en nu voel ik me al uitgerust vanaf half 10 :shock:

Waarom word ik niet moe dan?
Omdat jij dus een powervrouw met een onverwoestbare super body bent! :mrgreen:
Misschien is het net als bij honden, is alleen lichamelijke uitputting niet voldoende. Heeft je hoofd ook uitdaging nodig?
@ Creature: takes one to know one? Thanks, hoor!

@ Tirade: dat zou best eens kunnen.. ik was ooit het meest happy toen ik tegelijk een huis verbouwde, werkte en een zware studie deed.
De laatste tijd was ik juist uitgeput door alle narigheid in mijn hoofd en was klussen een noodzakelijke afleiding, maar misschien moet ik ook weer een positieve uitdaging aan gaan naast creatief en met klussen. Kunnen we de dag oprekken naar 48 uur? Wie gaat daarover? :mrgreen:
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door joost1976 »

@Gips

in het weekend vreet ik mij vol en door de weeks heel weinig wat ik al zie wandel nu meer maar moe ben en blijf ik ook al doe ik niks en heel veel als ik fiets en ik kom thuis in de avond heb ik moeite om in slaap te komen
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

joost1976 schreef: zo sep 27, 2020 13:57 @Gips

in het weekend vreet ik mij vol en door de weeks heel weinig wat ik al zie wandel nu meer maar moe ben en blijf ik ook al doe ik niks en heel veel als ik fiets en ik kom thuis in de avond heb ik moeite om in slaap te komen
Zou zo goed zijn als je hier wat hulp bij kreeg. En kijken hoe je het zelf het liefste zou willen misschien? :hug:
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

Waarom staan m'n voeten en enkels zo in brand? 🔥
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Tirade »

Gips schreef: ma okt 05, 2020 01:59 Waarom staan m'n voeten en enkels zo in brand? 🔥
Ik bedacht me veel te laat dat we je veel te veel hebben laten staan en lopen. En zeulen met al die tassen en dingen! Ik kon niet goed inschatten waar jouw grenzen liggen, maar vertellen je voeten en enkels soms dat dit te veel is geweest? 😔
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door kleintje1980 »

Waarom vecht ik eigenlijk nog als de stemmen toch sterker zijn dan ik en ik daarvan me meds niet mag innemen... en daardoor de beelden en stemmen alleen maar heftiger worden..jij hebt gewonnen kleine ik...ik wil opgeven ik wil niet meer vechten tegen je je bent te sterk voor mij..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

Tirade schreef: ma okt 05, 2020 08:02
Gips schreef: ma okt 05, 2020 01:59 Waarom staan m'n voeten en enkels zo in brand? 🔥
Ik bedacht me veel te laat dat we je veel te veel hebben laten staan en lopen. En zeulen met al die tassen en dingen! Ik kon niet goed inschatten waar jouw grenzen liggen, maar vertellen je voeten en enkels soms dat dit te veel is geweest? 😔
Jullie zijn alleen maar geweldig geweest!! :hart: Ik heb gewoon zelf niet altijd door wat ik nog kan. Hoe weet een ander dat dan? En misschien komt het ook wel deels omdat ik mijn schoenen nog moet laten aanpassen?
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Gips »

kleintje1980 schreef: ma okt 05, 2020 09:48 Waarom vecht ik eigenlijk nog als de stemmen toch sterker zijn dan ik en ik daarvan me meds niet mag innemen... en daardoor de beelden en stemmen alleen maar heftiger worden..jij hebt gewonnen kleine ik...ik wil opgeven ik wil niet meer vechten tegen je je bent te sterk voor mij..
Ik denk niet dat jouw kleine ik wil dat je opgeeft, ze wil misschien wel dat iemand het oplost... :hug:
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Blossem-Flower »

Wil en ga opgeven
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Tirade »

Ik heb helemaal geen zin in een weekendje weg.. 😔
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
stuck
Berichten: 1486
Lid geworden op: za dec 22, 2018 11:31

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door stuck »

Ik heb helemaal geen zin in een weekendje weg.. 😔
Wat zou je dan wel willen, Tirade? Weet je wat je nodig hebt of kan je niet goed bij dat gevoel? :hug: :hug:
Scrape away the saddest layer of sadness and that's where you'll find me...
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Zeg het heel zacht

Bericht door Hope »

Help :help:
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Plaats reactie