Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

zip

Re: Shout it out!

Bericht door zip »

Nee, ernstig je faalt me Michael ik heb dit als eerder aan homosrexuele (mannen), hetrosuexule, biseksuelen, gevraagd niemd had een deftig antwoord.
sry ik ken geen transseksuelen, Aseksuelen, hermafrodieten, homosrexuele (vrouwen) ..

je zou denken dat een homsexuele man, eenmaal uit de kast, die echte mannen onzin los zou laten maar nee dus!

cultuur die prachtige antiek..
muiz

Re: Shout it out!

Bericht door muiz »

ik ben transgender... en ik ben toch echt een man, ook zonder piemel :oops:

ik heb geen zin in therapie! school lukt me niet meer, alles faalt en ik voel me juist alleen maar slechter nu ik weer behandeld wordt :cry:
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Shout it out!

Bericht door Michael32 »

zip schreef: vr feb 03, 2017 19:50 Nee, ernstig je faalt me Michael ik heb dit als eerder aan homosrexuele (mannen), hetrosuexule, biseksuelen, gevraagd niemd had een deftig antwoord.
sry ik ken geen transseksuelen, Aseksuelen, hermafrodieten, homosrexuele (vrouwen) ..

je zou denken dat een homsexuele man, eenmaal uit de kast, die echte mannen onzin los zou laten maar nee dus!

cultuur die prachtige antiek..
Ik ben totaal niet bezig met " echte mannen " , jij vraagt iets en ik geef alleen mijn definitie.
Maar wat is volgens jou dan een echte man ?
En als volgens jou een "echte man " een begrip is , wat betekent volgens jou het tegenovergestelde dan , een " nep man "?
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Shout it out!

Bericht door Michael32 »

muiz schreef: za feb 04, 2017 12:14 ik ben transgender... en ik ben toch echt een man, ook zonder piemel :oops:

ik heb geen zin in therapie! school lukt me niet meer, alles faalt en ik voel me juist alleen maar slechter nu ik weer behandeld wordt :cry:
Maar gaat die er wel komen dan zeg maar ?
Heb ook twee trensgender vriendinnen , naja nu vrienden , die wel een piemel hebben.
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
muiz

Re: Shout it out!

Bericht door muiz »

Michael32 schreef: za feb 04, 2017 16:46
Maar gaat die er wel komen dan zeg maar ?
Heb ook twee trensgender vriendinnen , naja nu vrienden , die wel een piemel hebben.
komt ooit wel. mag pas als ik therapie gehad hebt. maar het zegt verder niks over hoe mannelijk iemand is want er wordt vaak niet voor zo'n operatie gekozen gezien de kans op risico's rond de 80% ligt
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Shout it out!

Bericht door Michael32 »

muiz schreef: za feb 04, 2017 16:48
Michael32 schreef: za feb 04, 2017 16:46
Maar gaat die er wel komen dan zeg maar ?
Heb ook twee trensgender vriendinnen , naja nu vrienden , die wel een piemel hebben.
komt ooit wel. mag pas als ik therapie gehad hebt. maar het zegt verder niks over hoe mannelijk iemand is want er wordt vaak niet voor zo'n operatie gekozen gezien de kans op risico's rond de 80% ligt
Heb je ook absoluut gelijk in , maar was even ontschoten om ook trensgender mannen te benoemen , naje eigenlijk min het woord trensgender, want jij bent idd ook gewoon een echte man , een waar ik veel respect voor heb :)
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik ben een wilde

ik hoef me niet te herpakken, of er op terug te komen, ik kan me gewoon laten gaan.
Elmo
Berichten: 100
Lid geworden op: za aug 16, 2014 19:03
Locatie: Nederland

Re: Shout it out!

Bericht door Elmo »

Ik ben zo bang om je te verliezen..
You are the part of me, I wish I didn't need.
One old song, a thousand old memories.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

godsakkes :help:
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3433
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Ik haat verkouden zijn :?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

NY
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Shout it out!

Bericht door Michael32 »

AZ echt compleet vernederd , echt schandalig !!!!!!
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Mijn benen doen zeer, het gaat niet goed zo!!!!!
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

NY :evil:
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

klootzakkuuuuun :(
Plaats reactie