Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik ben weer verliefd.





Op N





Goddamnid
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

soulsearcherx schreef: wo jan 02, 2019 21:56 Ik ben weer verliefd.

Op N

Goddamnid
wat leuk :) maar alweer? kun je niet gewoon verlieft blijven :lachen1: op n.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik ben echt al een week lang hyper en heb zin om te dansen :)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Even een oproep aan de wereld:

Kan men ALSJEBLIEFT stoppen met die onbenullige namenlijsten en stomme tagplaatjes op sociaal media! Het slaat namelijk helemaal nergens op, en het is zoiets doms dat het me kwaad maakt.
Ik ben nu al een paar dagen bezig met alle pagina's die dit soort domme hersenloze updates weergeven te ontvolgen/verwijderen(Maar het is een heel proces, want telkens duikt er weer eentje op)
Daarmee bedoel ik van die dingen waarin je een persoon kan taggen om iets voor je te doen, of een plaatje met "deze mensen worden in het weekend dronken" en dan een lijst met allemaal random namen(waarin je dus mensen kan taggen).
Ik ben al die "deze personen trakteren je op pizza"-lijsten zo kotsbeu! Of de "Tag je zus! En als ze binnen 10 seconden niet reageert trakteert ze je op sushi"- plaatjes
Al die "tag"-bullshit. Tag je vriendin dit. Tag je zus dat.

Als ik op Facebook zit wil ik wel intelligente dingen zien! Als ik zoiets zie blader ik er altijd meteen langs voordat het algoritme van Facebook denkt dat ik dat leuk vindt. En ik denk altijd: "als iemand me ooit in zoiets tagt dan sla ik m op z'n harses"
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

:shock: ik haat die grondankers van susanne :shock: :shock:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

ik haat onverwachte dingen :evil: wordt net gebeld dat ze morgenvroeg de nieuwe cv ketel wilde plaatsen.
nee dat gebeurt niet :evil: en dat zonder een fatsoenlijk bericht. de juf zei je heb wel bericht gehad, ik zei nee hoor de
hele buurt niet. ooh zei ze maar kunnen we dan een nieuwe afspraak maken? en dat binnen 2 weken. nee niet met deze kou.
kom maar in het voorjaar. toen zei ze ik zal de woningbouw in lichten dat je geen afspraak wil maken. ik zei je doet het maar zij weten
van niks anders had ik wel bericht gehad. de maatjes buuf zat er bij en zei en bij mij wil ik ze nu ook niet hebben met deze kou :)
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik wil koffie!!!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

@ soulsearcherx ik heb wel koffie voor jou, senseo lust je dat?


met vallen en opstaan wordt men groot. oke dat snap ik. ik ben nu groot waarom moet ik dan steets vallen :(
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Jaaa! Senseo!

Als ik me iets afvraag na al die uren en uren en uren studeren (voor het vorige tentamen vier weken fulltime studeren aan dit ene vak) is het: hoe gaat het me in vredesnaam ooit wél lukken, als dit niet helpt? Ik ben me ervan bewust dat ik erg slecht studeer: ik raak snel afgeleid en heb moeite om overzicht te houden. Maar het lukte me wel tijdens het leren, ik snapte de stof, ik kwam door de oefenopgaven heen, ik begreep de achterliggende gedachtes. En toch gaat het niet. Misschien is het iets anders, misschien stress ik teveel op het tentamen, ik weet het niet meer zo goed. Het ene moment denk ik dat het prima ging, het volgende moment denk ik me te herinneren dat ik heb zitten huilen boven mijn opgaven omdat ik het niet wist....
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Shout it out!

Bericht door Blossem-Flower »

:help:

Ik kan het niet meer. Mag ik ....
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
stuck
Berichten: 1486
Lid geworden op: za dec 22, 2018 11:31

Re: Shout it out!

Bericht door stuck »

Ok, hier mag je dus vloeken; super! :wolk:

Waarom kan jij godverdomme niet normaal doen! Wat een bitch ben jij zeg!
Wat kost 2 seconden vriendelijkheid en 'goedemorgen'; is dat zooo moeilijk voor je!?
Elke keer doe je het opnieuw!!
Wat scheelt er toch met jou :hamer:
Ik hoop voor jou dat niemand jou ooit zo diep in de put duwt zoals jij al 3 jaar met me doet.....echt waar, ik haat jou zo...
Scrape away the saddest layer of sadness and that's where you'll find me...
Diuz
Berichten: 78
Lid geworden op: zo nov 18, 2018 21:42

Re: Shout it out!

Bericht door Diuz »

Wat ben jij een vieze vuile loser Je liegt, manipuleert en ik word gek van je minachting. Ik laat me niet meer de grond in trappen door jou, ik laat geen misbruik meer van mij maken en voor als je het nog niet weet nee is ook een antwoord. Niet iets wat je in bijna 20 jaar uit mijn mond gehoord hebt, maar die ik je vanaf nu veel en veel vaker ga zeggen en dan zonder schuldgevoel.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik moet telkens denken aan wat er deze zomer gebeurd is en voel me er nog steeds afgrijselijk en eenzaam door. Ik mis J ontzettend en voel me zo leeg en somber vanbinnen.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Diuz
Berichten: 78
Lid geworden op: zo nov 18, 2018 21:42

Re: Shout it out!

Bericht door Diuz »

Ik word gek van mijn medelijden met anderen. Mijn vader is een psychopaat en nee daar hoef ik geen medelijden mee te hebben, maar soms voel ik dat wel, waardoor ik daar weer van in paniek raak.
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Shout it out!

Bericht door Pietje »

Wat een fucking idioot die minister Bruins :evil: :evil:
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Plaats reactie