Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Fuck you S. met je stomme en domme gedachten over hoe het leven zou moeten zijn.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

again fuck you S.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Fuck Scarlet van proud,

er is zo overduidelijk te zien dat je nog doodongelukkig bent, zoals je alles zogenaamd zo mooi en optimistisch brengt.
wees toch jezelf
dat zeggen ze ook tegen mij

liever een chagrijnige bitch want dat ben je, voor mij, dan zou ik misschien nog respect voor je hebben.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

Als je meeleest Scarlet want dat doe je vast, want problemen vind je heeeeeerlijk en je googled je suf naar interessante sites zodat je er nog weer eens een heel interessante diepzinnige diepgaande blog over kunt schrijven waar je dan weer alleen maar positieve reacties op krijgt, zo van

dit blog had ik nu net nooooooodig....
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

en het erge is dat je heel proud mee krijgt, iedereen dezelfde kant op krijgt, op heel kleine uitzonderingen na, want mensen zijn zo gevoelig voor leidersssss

net als jij willen ze zo graag geleid worden, maar wie leidt jou nu zodat je eens met de neus op de feiten gedrukt wordt.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

en vegetarisch zijn en een hond erop nahouden die je vlees te eten geeft, dat kan echt niet, fout fout fout
Laatst gewijzigd door Deniz op zo mar 05, 2017 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

what comes around goes around

nu krijg je op je bord, wat je een paar jaar geleden al hebt uitgestort bij mij,

koekjes van eigen deeg

met fuck you erop
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik ben wel boos maar gelukkig ook intelligenter dan jij en gevoeliger..

jij bent zo dom om te geloven in je leven zonder eetstoornis

ik nog niet in dat leven wat jij verkondigt dat is geen leven namelijk voor mij
en dus zoek ik verder en vergeet about proud my goodness
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

en ik zeg geen sorry meer, want die komt toch niet aan, eenmaal slecht denkend over een persoon schrijf jij mensen af,
jij zegt ook geen sorry tegen mij,
je was zoooooo blij dat je van me af was, je kon niet wachten 1 uur in de nacht aangevraagd en om 9 uur lag ik er al uit,
negatieve mensen moet je niet overduidelijk,
maar ik heb wel eens gezegd, misschien moet je je afvragen waaorm mensen negatief zijn,
want alle mensen zijn in beginsel hetzelfde,

dan doe je wat rijke mensen ook doen, een groot hekwerk rondom hun huis zetten

en TOCH komen ze, de mensen rond vooral de rijken die menen een hekwerk om hun huis te moeten zetten, op een gegeven moment dan binnen omdat ze weten dat die rijke mensen oneerlijk aan hun geld gekomen zijn
want er is geen rijk of arm
positief en negatief houden elkaar in evenwicht, de negatieve mensen houden de wacht daarin voor ons,

ieder probleem individueel zou een probleem moeten zijn van de gemeenschap, maar jij bent kennelijk niet zo intelligent om dat te bedenken en krijgt je collega's zelfs zo ver om er precies hetzelfde over te laten denken, dat vind ik behoorlijk negatief.

het is zoals het is, yin yang, als je werkelijk wijs bent weet je jouw kracht dat je yang in de yin kunt stoppen en andersom, als je werkelijk bezielt zou zijn geweest zou je in IEDERE eetstoornis een uitdaging zien, maar dat doe je niet, je ziet een uitdaging in de eetstoornis en de persoon daarbij die jij bekoort, die jij NODIG hebt, voor jouw bestaan(srecht)
als je werkelijk yin en yang zou zijn, zou je weten hoe het 'ronddraait'in deze wereld, what goes around, comes around.
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Pfft kan niet slapen dus huizen we maar hier x'D
Al merk ik wel dat de helft van mijn hersenen mij in de steek laten.. te bang voor morgen.

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Wtf.. logica / toen viel het balletje ineens, als dat nu eerder was gevallen had mij een trip bespaart -_-

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

:help:
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

fuck you all who didn't understand maar ondertussen me VOL gooiden met niets en alle energie UIT mij trokken
Deniz

Re: Shout it out!

Bericht door Deniz »

ik hield van het leven ja
ga iemand anders vermoorden
Plaats reactie