Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

mag ik me ziek melden..... ik wil niet naar de trauma therapie zo..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................waar doe ik het voor................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................lijstje van hope er bij pakken...............................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

kleintje1980 schreef: do jul 16, 2020 09:57 mag ik me ziek melden..... ik wil niet naar de trauma therapie zo..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................waar doe ik het voor................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................lijstje van hope er bij pakken...............................................................................................................
........................................................................................................................................................................................
:hug: :hug: :hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Shout it out!

Bericht door Hope »

Wakker worden met angst voor.....jawel WEER een schilder voor mijn raam. Zou iemand daar 's nachts bakjes voer neerzetten?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

sterkte hope :hug: . dat vond ik ook zo erg/ van de schilders, bang in je eigen huis :cry:

ik heb toen gezegt voor 8 uur mogen jullie niet komen en hielp wel :wink: zaten ze een uur in de auto te wachten, maar ik deed pas om
8 uur de gordijnen los :mrgreen: ( meschien een tip?)
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Telefoonspam van de BankGiroLoterij om kwart over 10 op een zaterdag :censored: Welke idioot denkt dan wat te kunnen slijten?!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 624
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Shout it out!

Bericht door Creature »

Ik ben deze klachten echt zó spuug- en spuugzat! Er moet snel wat gaan veranderen, anders trek ik het zeer zeker niet meer veel langer. (Zelfs de GGZ in mijn eigen woonplaats is op dit moment misschien niet eens meer haalbaar. :( Wat moet ik dán?)
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

Heeft het nog zin klote zooi is het niks gaat goed :censored: :censored:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

Ik wil focking dood
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Gebruikersavatar
Creature
Berichten: 624
Lid geworden op: zo sep 30, 2018 16:53

Re: Shout it out!

Bericht door Creature »

change schreef: wo jul 29, 2020 17:56 Ik wil focking dood
Wat is er allemaal aan de hand dat het zo slecht gaat??? :hug: :hug:
Je noemt het 2 keer hier in het koffiehoekje, dus ergens misschien wel de behoefte om erover te praten, maar lukt het niet?
Je mag het ook altijd in een PB zetten of als je het liever met iemand anders deelt, kan dat natuurlijk ook.. Maar probeer wel echt aan de bel te trekken voordat je jezelf iets aandoet!! :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Ik voel me eenzaam. Vergeten. Een voetveeg.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Shout it out!

Bericht door Gips »

Tirade schreef: za aug 01, 2020 15:52 Ik voel me eenzaam. Vergeten. Een voetveeg.
Ik ga jou nooit meer vergeten: wat jij voor mij hebt willen doen, heeft nooit iemand gedaan :hart: :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Gips schreef: za aug 01, 2020 16:44
Tirade schreef: za aug 01, 2020 15:52 Ik voel me eenzaam. Vergeten. Een voetveeg.
Ik ga jou nooit meer vergeten: wat jij voor mij hebt willen doen, heeft nooit iemand gedaan :hart: :hug:
:hart: :hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Shout it out!

Bericht door joost1976 »

pff waarom slik ook zoveel lorazepam tegelijk :( ging zo goed de laatste jaren
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

Krijg de
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

pff waarom slik ook zoveel lorazepam tegelijk :( ging zo goed de laatste jaren
omdat lorazepam een verslavend middel is.. en je er voor dezelfde werking steeds meer en meer van nodig hebt helaas..
en afbouwen een hell is.. :shock: :? :wink:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Plaats reactie