Wat ben je nu aan het doen?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Helmut

Bericht door Helmut »

ffff schreef:testen of mijn onderschrift werkt........
En.. doet ie het? :P
Helmut

Bericht door Helmut »

Ben me aan het vervelen... En ik ben me in m'n hoofd een beetje aan het opwinden over die mensen die dit maar één grote grap vinden en die hier een account aanmaken on 'grappige' dingen te posten. Ik bedoel.. wtf! Ik snap echt niet waarom het grappig is om andermans problemen en leed belachelijk te maken.
ffff

Bericht door ffff »

Helmut schreef:
ffff schreef:testen of mijn onderschrift werkt........
En.. doet ie het? :P
Als hier dadelijk onder de streep staat: 'There will be an answer; let it be... let it be.....' dan doet ie het ja; en gisteren deed ie het, dus hij zal het vandaag ook wel doen vermoed ik, even op OK klikken om het nog eens te controleren...
ffff

Bericht door ffff »

ffff schreef:
Helmut schreef:
ffff schreef:testen of mijn onderschrift werkt........
En.. doet ie het? :P
Als hier dadelijk onder de streep staat: 'There will be an answer; let it be... let it be.....' dan doet ie het ja; en gisteren deed ie het, dus hij zal het vandaag ook wel doen vermoed ik, even op OK klikken om het nog eens te controleren...
Ja, hij doet het dus~!!!!!!!! :lol: :|
Helmut

Bericht door Helmut »

lolbroek :lol:
Helmut

Bericht door Helmut »

Heb net maar even de afwas gedaan.. zo erg verveel ik me dus.. dat ik om 02.00 de afwas ga doen. 't was niet eens veel, maar goed.

Net maar ff een bakkie thee gezet en zit nu wat te lezen op 't forum.
ffff

Bericht door ffff »

niet veel lol te beleven in mijn broek.... :roll: :? :shock:
Helmut

Bericht door Helmut »

Ben wat aan het schrijven, maar het wil niet echt lukken. De leegte in m'n hoofd vertaalt zich naar het papier... :?
Helmut

Bericht door Helmut »

Ben gedichten aan het lezen. :)
Helmut

Bericht door Helmut »

Koken, lasagne. :)
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Melise

Bericht door Melise »

Hier wat aan het typen, en me msn staat aan.. dus aan het chatten.
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Helmut

Bericht door Helmut »

CruelWorld schreef:Almost crying... cutting my legs and put a bandage around my wrist (=pols, ik weet niet of ik het goed gespeld had... :oops: )
Je krijgt een dikke (digitale) knuffel van me!! .. It's the best Ican do. Als je hier was zou je natuurlijk een echte van me krijgen. ;)

En 'wrist' is goed geschreven hoor. 8)
CruelWorld

Bericht door CruelWorld »

DELETED
Laatst gewijzigd door CruelWorld op di jun 29, 2010 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie