Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Ik heb maandagavond een cabaretier-optreden van Arjen Lubach bijgewoond in Amsterdam, gisteren heb ik in de middag een pannenkoekenrestaurant leeggegeten met mijn moeder(en dat is na die hele discussie wel weer even genoeg moeder voor de hele week) en in de avond had ik een eindejaarsborrel met de studievereniging van mijn school :D
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

helemaal niet :( zo warm heb ik nog nooit mee gemaakt, zelf in de schuur is het nu 35 gr :shock:
ik kan mij niet voorstellen dat sommige mensen dit mooi vakantie weer vinden.
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Hope »

harry schreef: do jul 25, 2019 16:55 helemaal niet :( zo warm heb ik nog nooit mee gemaakt, zelf in de schuur is het nu 35 gr :shock:
ik kan mij niet voorstellen dat sommige mensen dit mooi vakantie weer vinden.
Ik vertrek over een paar uur naar Italië. Daar is het nog een paar graden warmer. Maar daar hoef ik ook niets. Lekker aan het meer liggen, beetje shoppen in gekoelde winkels. Heerlijk!
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

@ hope wel fijn dat je tegen de warmte kunt, ben best wel een klein beetje jaloers :)

geniet van jou vakantie en het winkelen in italie :zwaai1:
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door kleintje1980 »

ik heb eerst een afspraak gehad met me thuisbegeleiding... en daarna ben ik met een huisgenootje mee naar huis gegaan daar hadden ze een zwembad in de tuin... die ze gevuld hadden met grondwater... dus wij hadden toen lekkere afkoeling en terwijl het 40 graden was het kippenvel op ons lichaam staan... en zijn daarna na het eten nog lekker in het bubbelbad gegaan.. effe een dagje ontspanning gehad..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Ik heb geen kut gedaan vandaag,


Morgen beter :mrgreen:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

Gesport, gewinkeld en vanavond drankjes doen met een vriendin.
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

Vanmorgen gedoucht, nu serie kijken en vanmiddag met twee vriendinnen afspreken en vanavond met ze uiteten.
Vlindertje
Berichten: 18
Lid geworden op: zo dec 24, 2017 17:52
Contacteer:

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Vlindertje »

Ik heb gewandeld, een serie gekeken en zit nu op het web.
:butterfly: Fight hate with LOVE anywhere in the world. No matter where you are :hart:
Elvo
Berichten: 57
Lid geworden op: za apr 27, 2019 17:59

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Elvo »

Ik ben gister gaan basketballen ( voor lesbiennes)
Een eind met de trein moeten reizen. Maar het was de moeite waard. Erg gezellig. Maar O wat een spierpijn zeg.
Heb van 1 meisje een telefoon nummer om af en toe een keer ergens samen heen te gaan .
Kan ik mijn hoofd af en toe even uitzetten. Even geen pijn. Even geen gepieker. Even rust. Even stilte
Violence
Moderator
Berichten: 8229
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Violence »

Serie gekeken, gewandeld, geslapen en straks sporten.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door soulsearcherx »

Nou.. Wat heb ik gisteravond gedaan:

Vorige week maandag heeft zielzoeker een test uit laten voeren bij de dokter vanwege duizelingen en andere vage lichamelijke klachten.
Duzzz. De test itself viel reuze mee, maar daarna moet je dus een week later opbellen voor de uitslag.
............
----Dus ik bel afgelopen maandag eind van de middag. Krijg ik te horen dat ze door een foutje de testuitslagen nog niet hebben.
Ik mocht tegen de afspraak in want dan is de kliniek helemaal niet open, op dinsdagmiddag ook bellen. Dan zou de dokter haar werktelefoon aanzetten. Super aardig natuurlijk!! Want anders zou ik pas woensdagmiddag kunnen bellen.
----Dus ik probeerde dinsdagmiddag(eergisteren) te bellen vanaf school, en daar had ik speciaal een trein eerder voor genomen: voicemail. Ze had dus niet haar telefoon aangezet :(
----Dus, nog een dag wachten. Ik had ondertussen al twee dagen de uitslag kunnen weten als ze hun administratie op orde hadden en dit was zo zenuwslopend. Ik kon op woensdag(gisteren dus) bellen vanaf 18.00
(de tijd tussen thuiskomen en 18:00 heb ik even gevuld met nog wat mailtjes her en der heen te sturen)
En ik weer bellen om 10 over 6 ofzo: weer voicemail....
Ik heb de tijd geprobeerd te doden met de afwas doen, wat schoon te maken, vakantiefoto's uit te zoeken van mijn weekje op Terschelling en een haarmasker en huidmasker opsmeren.
----Daarna heb ik ook geprobeerd te bellen om half 7 maar kreeg ik ook de voicemail!
.....
(........)
Uiteindelijk ging om 19:00 uur wel de telefoon over!
Hehe! Vervolgens spreek ik de doktersassistente die zegt dat de testresultaten nog steeds kwijt zijn. Zij gingen er achteraan en de dokter zou de testuitslagen gaan zoeken en ze zouden me terugbellen die avond als ze ze toch gevonden hadden..
Aaargh!! Dat geloof je toch niet!!!!

Uiteindelijk werd ik rond 21:00 teruggebeld door de doktersassistente om te vertellen dat de testresultaten negatief waren! ÁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWFHRHRNDGDHRFHSGFGEHGQEHKWFHQGUWFUEGUWH!!!
Gelukkig! Toen was ik eindelijk na anderhalve week gerustgesteld en kon ik rustig pitten, wat ik sowieso hard nodig had na zo'n slapeloze week.
Maareeh.. Ik zit nu met allemaal post-adrenaline in mijn lichaam wat ik nergens voor nodig heb en slaap nog steeds beroerd.

Wordt dus vervolgd..
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Bloempjuh1984
Berichten: 286
Lid geworden op: vr apr 12, 2019 16:51

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Bloempjuh1984 »

@Soulsearcherx, gelukkig was de uitslag negatief, maar wat een gedoe.

Vandaag weer naar de dierenwinkel geweest, en begonnen met het tam maken van de jonge valkparkieten die vrijdag waren gekomen.
Ze dezen het super, en bleven al snel op de vinger zitten :D
Srh112
Berichten: 4
Lid geworden op: di sep 17, 2019 03:41

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Srh112 »

Vandaag (woensdag) eerst mn kindje naar de peuterspeelzaal brengen. Dan komt ons pap me helpen bij het in elkaar zetten van een fietsje voor mn dochter dr verjaardag. Smiddags beetje poetsen want savonds heb ik oppas over de vloer omdat ik een wedstrijd heb. Zin in.
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door joost1976 »

ondanks in mij geprikkeld voel toch geprobeerd naar de dagbesteding te gaan en naar de winkel geweest en kapper toch iets positiefs
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Plaats reactie