Veiligheid en anonimiteit

Moderator: Modgroep

Ixtab

Re: Veiligheid en anonimiteit

Bericht door Ixtab »

Schermafbeelding 2021-01-29 om 00.28.15.png
Schermafbeelding 2021-01-29 om 00.28.15.png (77.84 KiB) 313 keer bekeken
Snappen jullie zelf nog wel wie wat doet en hoe de instellingen zijn? Hoe het systeem werkt en wie wat mag bespreken? Hoe moderators naast elkaar werken maar niet meer samen werken? Weten jullie het zelf nog wel?

Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko
https://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs

Jullie hebben de verantwoording voor heel veel mensen die zelfmoord willen plegen, leden die zich aanmelden en wat lezen en soms wat langer lezen maar niet reageren. Mensen welkom heten, interesse tonen in mensen. Mensen die zoeken naar een uitweg maar het forum snel verlaten en de uitvlucht nemen.
Nil Volentibus Arduum
Ixtab

Bericht door Ixtab »

Ik heb contact opgenomen met 113 om de situatie en voorgesteld dat er gekeken gaat worden naar dit forum. Ik heb informatie gedeeld over de moderators en de regelgeving. Ik heb hun verzocht om dit forum te controleren en contact op te nemen. Ik heb kopieën gemaakt en het gaat in team overleg meegenomen worden.

Ik heb dit bewust gedaan en heb er geen schaamte voor. Opzettelijk heb ik dingen gekopieerd en beveiliging lekken doorgegeven omdat ik denk dat zij een goede en positieve invloed kunnen hebben. Ik ben van mening dat als men niet meewerkt ik het recht heb om verdere stappen te nemen en dit forum off-line mag en kan laten halen.

Ik heb nooit gelogen om wie ik ben en dat ik verder ga dan regelgeving, mijn opzet is een veilig forum en bekwame moderators. Ik heb er ook geen moeite mee gehad om melding te maken van privacy schending en melding gedaan dat PB berichten (volgens teksten op dit forum) gelezen kunnen worden zonder goede uitleg. Ik heb dit dan ook gemeld bij de aangewezen autoriteiten.

Er zijn veel te veel red flags op dit forum ondanks goede inzet! Ik zal mij er ook nooit voor schamen om heel duidelijk te maken dat Blossem een gevaar is voor leden van dit forum. Ik heb delen van haar dagboek ook gedeeld met 113 omdat ik van mening ben dat zij een gevaar is voor leden van dit forum.

https://www.youtube.com/watch?v=9WbCfHutDSE
Nil Volentibus Arduum
Blossem-Flower
Moderator

Bericht door Blossem-Flower »

Waarom ben ik een gevaar voor het forum?..
KON IK MAAR....

Kon ik maar
een nieuwe wereld toveren
waarin jij alles hebt
niets moet veroveren
waarin de wet
een weten is
waarin het moeten
vergeten is
een zijn
Zonder Zorgen
Zonder Gisteren
Zonder Morgen
Tirade

Bericht door Tirade »

Hoewel ik me er niet mee wilde bemoeien, ben ik inmiddels zo in tranen dat ik toch een kanttekening wil plaatsen:

Ixtab, sinds jij online bent is het veilige, warme en welkome gevoel dat ik hier had verdwenen. Ik begin radeloos te worden, omdat het weinige contact met de buitenwereld dat ik nog had nu van me afgepakt voelt. Ik overweeg het forum te verlaten en daarmee mijn uitlaatklep te verliezen.

Ik hoop oprecht dat je inziet hoeveel schade je aanricht en dat je daar ook bij stil staat. Goede intenties zijn prima, maar houd alsjeblieft ook rekening met anderen.
The hardest part of ending, is starting again
joost1976

Bericht door joost1976 »

ik wil mij er ook niet mee bemoeien

maar je hebt gelijk Tirade

ik was ook actief op een ander forum misschien dat ik daar wat meer op ga zijn
Depression is living in a body that fights to survive, with a mind that tries to die
Plaats reactie