Trigger melding

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Diane
Berichten: 85
Lid geworden op: di nov 05, 2013 20:49

Trigger melding

Bericht door Diane »

Ik begrijp Trigger niet volledig. Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat ik dat niet in een bericht zou achterhalen. Ik zal er wel achter komen als ik het meermaals op het forum tegenkom.
Gebruikersavatar
Panthera
Berichten: 3408
Lid geworden op: di mar 03, 2009 23:47
Locatie: Brabant

Re: Forumregels

Bericht door Panthera »

Hoi Diane,

De trigger melding gebruik je wanneer je heftige gebeurtenis of destructieve gedachtes / acties beschrijft.
Een aantal voorbeelden.
TRIGGER
Dat je je graag wilt beschadigen
Dat je nog meer wilt afvallen
Verhalen over mishandeling / misbruik / verkrachtingen
Alles wat best wel heftig kan zijn, waar andere gebruikers zich slechter door kunnen voelen (omdat ze zich ook beschadigen of mishandeling hebben meegemaakt).

Is het een beetje duidelijker geworden?
Being different isn’t a bad thing. It means you’re brave enough to be yourself
Diane
Berichten: 85
Lid geworden op: di nov 05, 2013 20:49

Re: Forumregels

Bericht door Diane »

Dank je Panthera!

Het is duidelijk, dank je :)
Door mijn overbezorgdheid iets te schrijven dat iemand zou kwetsen of zijn lijden doen vergroten (soms gewoon door verkeerde woordkeuze en niet wat ik eigenlijk bedoel), maakte ik me zorgen dat ik iets zou achter laten en niet besseffen dat het eigenlijk voor iemand een probleem kan worden, in plaats van hulp (of ten minste neutraliteit). Ik typ daar dan niet "Trigger" bij, terwijl het misschien best wel moet. Het is geen oplossing overal "Trigger" bij te typen anders verliest dat woord zijn bedoeling. Ik weet dat de moderatoren hun uiterste best doen en erg attent zijn, maar iedereen moet zijn best doen om dat allemaal goed in te schatten en zodoende ook wat bij te dragen aan het goed functioneren van dit prachtig hulpmiddel (= dit forum).
Plaats reactie