bewondering

Moderator: Modgroep

marnix

bewondering

Bericht door marnix » zo nov 12, 2017 23:59

dag psycholoog,
dank voor je reaktie.
hulpverleners hebben niet graag dat men 'second opinion" opzoekt. het is ook 2jaren geleden had ik mailtherapie met 113 ik wil wel naar PMT en/of CT kijken, maar als ik teveel info krijg, wordt het eerder een grote warboel in mijn hoofd en geef ik op. daarom wil ik je vragen of er ergens een plekje (op internet vb) is, waar ik de eerste stap kan zetten om kennis te maken met PMT en ik heb nog een

2e (en laatste) vraag
ik had een zeer goede (probleemoplossende)psycholoog, die me na vele jaren begreep zonder veel woorden. in gedachten kon ik ook met haar 'praten" en in gedachten kon ik haar reakties vinden. als ik die niet 'vond' maakte ik afspraak voor gesprek. maar 6 jaren geleden .... plots .... weg. ik ben naar crematorium mogen gaan, maar voelt nog steeds 'verkeerd" aan. het was niet mijn bedoeling om in haar prive te komen. tijdens onze gesprekken kon ik de professionele band respekteren ik vind het nog steeds moeilijk hoe ik met dit zeer grote verlies moet omgaan / verwerken. ze straalde vreugde, optimisme, ... ze deed me geloven dat men 'geluk" kon vinden als men er aan werkt. haar verliezen heeft dit geloof een zware klap gekregen. nadien heb ik in mijn omgeving / thuissituatie nog te maken met grote, ook hartverscheurende verliezen, die niets te maken hebben met verlies psycholoog daarom mijn vraag heb je tips : hoe omgaan of verwerken als je iemand niet persoonlijk heb gekend en niet mag kennen. voor mij voelt dit toch anders dan iemand te verliezen uit je omgeving. haar positiviteit doet nog steeds pijn, verdriet, ... mis haar in gedachten kan ik niet meer met haar praten daarom heb ik ook onderwerpstitel gekozen. bewondering voor psycholoog.

Plaats reactie