vraag over narcisme

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Deniz

vraag over narcisme

Bericht door Deniz » za mei 21, 2016 23:50

Hoe kun je iemand 'helen die zich narcistisch bezet voelt en dusdanig dat hij nu zelf anderen hetzelfde wil aandoen en zich daarvan bewust is en daarmee zich een gevaar voelt voor de maatschappij omdat hij voelt dat hij met dubbelzinnige woorden, ik noem het BEWUST ONBEWUST taalgebruik, (dan heb je altijd een alibi) en met zijn ogen (blik)de ander letterlijk (geestelijk) kan vermoorden of een gevoel mee kan geven wat die ander nog nooit heeft ervaren en waardoor die persoon OOK totaal van slag, in het leven komt te staan en in het uiterste geval zelfmoord pleegt, waardoor je dus die persoon (indirect) letterlijk vermoord hebt.

De persoon die dit wil doen, voelt sterk die wens omdat dat eigenlijk de enige manier nog maar is van werkelijk contact maken en hij heeft sterke wens voor contact omdat, toen hij zich nog van zichzelf voelde, dusdanig in het leven stond dat hij (nog) contact voelde met de mensen in zijn leven en dat leven hem gelukkig maakte en nu ook zijn wanhoop in het echte contact wil uiten, maar dat hij dat tegelijkertijd ook niet wil omdat hij weet dat hij daarmee een sfeer neerzet die hij eigenlijk niet wil omdat het een sfeer is ontstaan door de situatie en het eigenlijk van oorsprong niet in hem zit.

Maar omdat dat vermogen van hoe hij werkelijk is of was is weggeëbd of van de één op de andere dag is verdwenen door de sterke geestelijke input (indoctrinatie)staat hij nu laaiend en machteloos in het leven en kan niet meer op de 'normale' manier in contact treden met de mensen om hem heen, maar alleen nog maar op een OOK indoctrinerende wijze omdat er niets meer van hem over is, waar hij zich nog mee kan manifesteren als zijnde hem zelf. Maar dit wetende dat hij dit wil doen weerhoudt hem daarvan of hij moet zich steeds inhouden, want hij beseft dat hij werkelijk daarmee een ander kan schaden.
Om zichzelf te manifesteren wie hij aanvankelijk was, moet hij toneelspelen, wat hij niet volhoudt.

.

Daarmee kan die persoon niet leven, want hij voelt letterlijk bij iedere beweging zich tegelijkertijd gestopt worden. Je kunt niet meer kiezen in het leven, want alle keuzes lijken te willen gaan naar dat werkelijke willen uiten en wat hij voelt dat niet kan, mag of überhaupt al niet begrepen wordt.
Daardoor komt deze persoon nooit meer aan leven toe en leeft in een gevangenis die hem steeds meer verzwakt en uitput uiteindelijk en hij kan het niet 'bewijzen' want de persoon of de personen, zullen BEWUST ONBEWUST zijn, zodat ze nooit veroordeeld worden.
Sommige narcisten zijn dusdanig beschadigd dat het bewust onbewuste 'stuk' totaal is geïntegreerd in hun leven en je ze er WERKELIJKWAAR al überhaupt nooit mee kunt confronteren. Het is allemaal zinloos en onzichtbaar voor de 'buitenwereld' maar maakt zich alleen openbaar in het gevoelsleven van mensen wat uiteindelijk zichtbare levensvernietiging of -leed tot gevolg kan hebben.

Een narcist kan iemand dusdanig bewerken dat die persoon op wie het is toegepast, alleen nog maar zelfmoord als optie ziet daardoor, of extreem gedrag, om TOCH nog, alsnog iets te voelen dat het leven WEL van hem is of om zijn continu voelende wanhoop te uiten.

Als je voelt dat je geest dusdanig is bewerkt dat je jezelf daardoor niet meer verder kunt ontwikkelen tot een persoon of kunt manifesteren, omdat dat zo fout voelt, of zo voelt dat je daarmee de 'zin' doet van de persoon die je geïndoctrineerd heeft en dat an sich zou al zelfmoord zijn.
Al met al blijft er dan soms over dat je werkelijk alleen nog maar letterlijk stokstijf kunt gaan zitten wachten op de dood en dus steeds passiever wordt in het leven of er een eind aan te maken omdat je dan niet meer bezet zult zijn en je weer in evenwicht bent en werkelijk bent wie je was en daar naar verlangt.

Doingitanyway

Re: vraag over narcisme

Bericht door Doingitanyway » zo mei 22, 2016 02:17

Vraag ik me ook af.

Psycholoog

Bericht door Psycholoog » ma mei 23, 2016 09:25

Beste Deniz,

Ik ben bang dat jouw vraag mij te complex aandoet om te beantwoorden op een forum. Ik denk ook dat het een hele lastige vraag is gezien de verschillende 'realiteiten' waar wij het eerder over hebben gehad. Ik zou dan ook eerlijk gezegd niet goed weten welk antwoord op jouw vraag jou voldoening zou geven.

Veel succes met deze ingewikkelde materie!

Groetjes Sabine

Deniz

Bericht door Deniz » ma mei 23, 2016 23:42

Lui, c'est moi.

Ok ik begrijp het. Ik heb hierover van één persoon iig ooit begrip gehad maar nog nooit heb ik van iemand een antwoord gehad hoe hier mee om te gaan of mee te kunnen dealen of het liefst 'vanaf' te komen, in al die jaren dat ik er hulp voor vroeg.
Veelal werd het niet begrepen, ontkend of gebagatellisseerd. De ideale v.bodem om vooral te kunnen blijven bestaan en de d.uitwerking kan hebben op ons mensen en het systeem.
Het heeft idd. te maken met waar ik het eerder over had, over de realiteit, maar dan op persoonlijk vlak en alles te maken met (ook) indoctrinatie, dat wat mij al heeft gekilled alr.
Dan weet ik waar ik aan toe ben en ga ik de diepte weer in tot de dood me hier van scheidt.

Help me de diepte in te gaan, het gaat zeer koud worden kan ik je wel vertellen.

Deniz

Bericht door Deniz » di mei 24, 2016 00:35

Doingitanyway schreef:Vraag ik me ook af.

'Tof' dat je het hiermee iig lijkt te begrijpen? en als je er zelf mee te maken krijgt,
wens ik je kracht toe om er mee te kunnen dealen.

Doingitanyway

Bericht door Doingitanyway » di mei 24, 2016 14:39

Ik snap niet alleen die vraag, maar ik denk ongeveer je hele denkbeeld wat illuminati betreft ook. Heavy shit. Waar ook niemand een antwoord op heeft waar je ook maar iets aan hebt. Jij ook sterkte man. Ik sluit me daar voor af. Ben al eens heel ver gegaan met me daar in te verdiepen. Eindeloos.

Deniz

Bericht door Deniz » za mei 28, 2016 11:19

Ik lees idd. in je topic Doingitanyway dat je je hier voor afsluit en kiest voor tegendraads in die zin,

in lees het in je taalgebruik,
je voelt je uiteraard slaaf van.. je protesteert wat een logische reactie is, maar je protesteert ook op een vernietigende manier,
je drugsgebruik maakt je op den duur kapot en je ziet om je heen dat de slaafse mensen iig iets van een leven lijken te hebben en dat dat dus toch alsnog nog een weg is, maar het voelt zo ontzettend K* om je ziel daar alsnog voor op te geven dat het moeilijk is om te 'veranderen', om trouw te zijn aan jezelf moet je tegendraads zijn, maar dat helpt je dus ook tegelijkertijd de 'vernieling' in. hoe ontzettend wreed en sad dan idd. dit systeem en hoe alsnog een weg te vinden, zonder je ziel op te moeten geven.

de illuminati hebben drugs bewust in ons systeem gevoerd om de mensen te verzwakken. Ze hebben in ieder land of conitinent gekozen voor wat bij die mensen zou passen,

De eerste drugsboot naar Amerika is BEWUST NIET tegengehouden, vertelt een oud cia agent,

het was de bedoeling om de ZWARTE bevolking te verzwakken.

Voor de Russen kozen ze alcohol en zie.. de russen massaal aan de wodka, vele doden als gevolg dus vooral veel minder mannen om zich voort te planten, ze willen de populatie op deze manier constant al uitdunnen, maar het lukt ze niet, want de bevolking is nog steeds aan het groeien, waardoor ze steeds wredere dingen toepassen als met vaccinaties bij de geboorte die het imuunsysteem aantasten en bv. ms geeft op latere leeftijd of autisme, of kanker op het eind,
door allerlei stoffen in ons milieu te brengen.
voor europa, i don't know, een mengeling van van alles en nog wat, het zit oa. in de lucht, wordt verspreid in de lucht, zij kunnen zich verdedigen, met middelen, wij niet.
via VOEDING, worden we ook verzwakt, aspartaam bv. het is vergif wat ook gebruikt werd voor rattenvergif,
hoe kan zoiets in ons 'voedingssysteem' komen? door corruptie..
zo ook E621 smaakversterker, komt veel voor in soeppoeder bv. en sauzen

zo ook SUIKER, geef de kinderen suiker, dan gaan hun tanden rotten, die worden gevuld, de vullingen lossen langzaam op, vooral die vroegere mangaanvullingen en de kinderen, inmiddels volwassen zullen langzaam verkankeren.

via fluoride wordt ons bewustzijn afgezwakt, het is een gif, een restproduct van een ander product, ze maken geld van gif! allemaal door leugens in ons systeem gebracht en de mensen geloven het.

als je begrijpt van de illuminati, hoe kun je dan nog drugs gebruiken,
ik ben eetverslaafd, nog steeds, maar ik heb daardoor kunnen stoppen met suiker eten,

uhm,

protest op deze manier, lachen ze je uit, ze zien nl.. graag mensen de vernieling in gaan.

het is alleen de aarde en jij, er is geen mens die jou wil leiden,
maar om uit die mindset te komen,

soms weet je niet eens of je ouders, door dit systeem zo gecreeerd ECHT zijn,
zijn het wel je echte ouders of zitten ze onder de plak van het systeem over hoe het moet en zal en geven ze op een veel te indringende wijze door op hun kinderen, van echte liefde is dan totaal geen sprake, het is een hel dan thuis voor veel kinderen, omdat ouders angstvallig willen voldoen aan de 'eisen' van het systeem en ook nog vaak denken dat ze daar het beste mee met hun kinderen voorhebben.

vandaar VEEEEEEEEL narcisten!!!!! denk ik,
ze staan allemaal in de rij om jou van alles op te leggen, en als eht er dik opligt, kun je natuurlijk terecht in verweer gaan,

maar wat nou als je het heel subtiel verpakt???

juist, de ultieme narcist who kills is born.

je mag van mij leven zoals je leeft, ook al ga je er aan kapot, want misschien wil of kun je niet meer leven, wat heel begrijpelijk is in dit systeem! maar natuurlijk vreselijk!!! en zo een eenzaam en rot gevoel!!!!!
maar het is denk ik een nog steeds naarder gevoel voor je uiteindelijk dood bent, want je voelt aan je ziel dat je zijn, je ik NOG meer doodt op een negatieve manier, voor je uiteindelijk misschien wel MOET gaan, omdat het (leven) niet meer te overzien is, je te diep zit,
en stel je voor dat je ooit weer wel wilt leven, dan moet je dealen met de consequenties van alle beschadigingen, dat voelt zeer k*.

het is moeilijk, in dit systeem te denken in liefde geboren te worden en dat het dan zo mensonterend uiteindelijk fout lijkt te zijn,

een geestelijke verkrachting van jewelste met natuurlijk een lichamelijk vernietigende uitwerking wat mensen dan op zichzelf toepassen omdat het ONZICHTBAAR lijkt, maar
duidelijk VOELBAAR aanwezig.

:(

Deniz

Bericht door Deniz » zo mar 05, 2017 20:52

Jaren was er maar heel weinig informatie te vinden over narcisme. Zowel op internet als in boeken.

Nu is er een site iig. https://het.verdwenenzelf.nl/gevaarlijk ... -narcisme/

Deniz

Bericht door Deniz » di apr 04, 2017 09:52

over narcisme begrijpt ook al niemand, wat doe ik hier eigenlijk op dit k* forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Frankme

Bericht door Frankme » vr jun 09, 2017 01:06

ik heb je verhaal gelezen... ik snap je denkwijze, heel diepe inzichten.
Maar weet je zeker dat ze waar zijn? Of is het hele illuminati idee misschien een doemverhaal,
vooral door amerikanen bedacht om mensen angst aan te jagen?

Denk je zelf dat je een narcist bent? Even zonder dat ik daar een oordeel op wil plakken.

Het systeem is inderdaad een probleem. Maar is het niet bedacht om te overleven?
Als ze iedereen slecht en ziek en dood willen maken; waarom gaan ze niet meteen
in een bunker zitten en gooien ze overal atoombommen neer?

Het woord "Illuminati".... denk daar ook eens over na. "Illumination" staat voor: VERLICHTING.
Illuminati staat voor "verlichte denkers". Ik geloof dat daar een doemscenario op is bedacht
door Amerikanen vanwege de schijnovereenkomst met het woord "Elimination" (vermoorden).

Ik denk dat je hier erg veel over gelezen hebt en veel films gekeken, die jou NIET verder helpen.
Ik snap je machteloosheid vanwege je geloof hierin. Maar geloof in een betere wereld.
Mensen zijn nog altijd in staat elkaar te helpen; ook al zitten ze in het systeem. Het zijn mensen,
net als jij en ik.

Ga je in plaats van dit gebeuren eens verdiepen in het GOEDE wat er wel is op aarde.
Ga de natuur in, of verdiep je misschien eens in een God of een ander geloof.
Liefde bestaat ook nog. Ook voor jou. Geloof je in het kwade; dan krijg je het kwade.
Geloof je in Liefde, en stop je met wrok koesteren, dan kijk je met een ander oog naar
mensen. Of kijk naar de natuur, alle levende wezens die daar voorkomen. Het hele leven
wat hier op aarde is. Kijk er goed naar, het is er, het kan nog. Er is Hoop. Ook voor jou,
ook voor mij, en voor iedereen op dit forum. Iedereen sterft ooit, maar we kunnen het
Goede wel doorgeven aan volgende generaties. En dat gebeurd al volop. Kijk eens niet
teveel op internet en tv, kijk eens echt om je heen.

Ook jij kunt je goede bijdrage leveren aan deze wereld. Ik zie aan je schrijven dat je
ontzettend intelligent moet zijn. Daar kun je iets goeds mee doen. Probeer dat te zien
en blijf niet in deze gedachten hangen.

Geloof erin, er is Hoop.

Ik wens je heel veel Liefde, Sterkte en Geluk.
<< :hart: >>
PB's altijd ok

Plaats reactie