Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Gips schreef: ma aug 16, 2021 13:25 Gehuild bij neuroloog dat ik bijna niet op de afspraak kwam vd pijn. Krijg nu volgende week een mri van mijn onderrug.
:hug: :hug: :hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Tirade schreef: ma aug 16, 2021 15:21
Gips schreef: ma aug 16, 2021 13:25 Gehuild bij neuroloog dat ik bijna niet op de afspraak kwam vd pijn. Krijg nu volgende week een mri van mijn onderrug.
:hug: :hug: :hug:
Dank je, Tirade! :hug: :hug: :hug:
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Net via de nextdoor app iemand leren kennen die me met wat dingen in huis wil helpen.
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Begonnen met een rondje fietsen met papa :D Nu even douchen en werkkloffie aantrekken. Hopelijk straks aan het werk en anders het (wederom niet weggelopen :hamer: ) huishouden doen.

Vandaag lijk ik goede zin te hebben :mrgreen:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Pietje »

:hug:
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door kleintje1980 »

Max gekeken :lachen1: .... me was ondertussen nog gedaan en toen ik die buiten op aan het hangen was kwam me vriendin toevallig met haar begeleiding dingen op halen en heb ik daar even mee gekletst.... want ja ik op vrijdag ochtend thuis klopte niet... en degene was het ook die ons gelijk gezien had die zaterdag..dus ja die wou ook wel even weten hoe het bij mij nu ging... en tja euhh dat ik ook nog niet tegen geluid kan was niet zo fijn..maar eigenlijk wel herkenbaar ook van me vriendin...
Tja toen me thuisbegeleiding die kwam met het iedee om aan de Maas te lunchen.... euhh ik vind buiten zijn niet leuk... te veel herrie.. te veel prikkels... maar ja kleintje als je het niet doet kom je nooit meer buiten..dus ja we gaan het samen doen... dus eerst naar de winkel lunch halen en toen naar de Maas door en daar heb ik bijna 2 uur gezeten... en toen nog een gesprek met me spv-er die had hetzelfde iedee..alleen omdat ik al met de thuisbegeleiding geweest was zijn we rustig binnen gebleven en hebben we een best goed gesprek gehad... en nu weekend
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

kleintje1980 schreef: vr sep 03, 2021 19:55 Max gekeken :lachen1: .... me was ondertussen nog gedaan en toen ik die buiten op aan het hangen was kwam me vriendin toevallig met haar begeleiding dingen op halen en heb ik daar even mee gekletst.... want ja ik op vrijdag ochtend thuis klopte niet... en degene was het ook die ons gelijk gezien had die zaterdag..dus ja die wou ook wel even weten hoe het bij mij nu ging... en tja euhh dat ik ook nog niet tegen geluid kan was niet zo fijn..maar eigenlijk wel herkenbaar ook van me vriendin...
Tja toen me thuisbegeleiding die kwam met het iedee om aan de Maas te lunchen.... euhh ik vind buiten zijn niet leuk... te veel herrie.. te veel prikkels... maar ja kleintje als je het niet doet kom je nooit meer buiten..dus ja we gaan het samen doen... dus eerst naar de winkel lunch halen en toen naar de Maas door en daar heb ik bijna 2 uur gezeten... en toen nog een gesprek met me spv-er die had hetzelfde iedee..alleen omdat ik al met de thuisbegeleiding geweest was zijn we rustig binnen gebleven en hebben we een best goed gesprek gehad... en nu weekend
Dat klinkt wel als een heel goede, positieve dag! :D :hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door kleintje1980 »

@triade voor het eerst sinds het ongeluk ja mag ik dit een oke dagje noemen ... dit is creepy :shock:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Tandarts en boodschappen al overleefd. Nu de mega to-do list nog wegwerken, startend met de koffer inpakken!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Nu naar de garage om de auto af te laten melden voor de apk. Daarna even kijken naar nieuwe kleren.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door kleintje1980 »

Me eerste sessie emdr... en verder niksen
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door joost1976 »

dadelijk bloedprikken dat moet ik nuchter doen maar ik heb nu zo'n honger :? nog uur wachten gelukkig is het maar 5 min fietsen naar het bloedprikken
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Op de fiets naar Haarlem, want straks een wandeling van 12km maken...

:help: :lachen1:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Christine
Berichten: 369
Lid geworden op: zo apr 29, 2018 17:05

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Christine »

Ik ga vandaag voor mijn 85 jarige moeder een DigiD aanvragen. Ze wil een QR code. Eigenlijk zo belachelijk dat we ons moeten identificeren om ergens naar binnen te mogen gaan. Mocht je als kamerlid kritiek hebben op het beleid wordt je ontslagen. Het lijkt wel Rusland. Waar gaat dit land naar toe. :help:
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door harry »

de ramen van buiten gewassen en toen van binnen dat was het ergst met de nicotine :(
Plaats reactie