Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Wat een waardeloze k*tochtend :evil:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Pak de Bingokaart er maar bij, we mogen nog een diagnose afstrepen! Officieel Boulimia Nervosa :shock:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Kev86
Berichten: 31
Lid geworden op: wo okt 20, 2021 12:05

Re: Shout it out!

Bericht door Kev86 »

Ik ben momenteel flink ziek. De griep heeft me fors te pakken gekregen… :cry:
Ik kan niet slapen…

Nog meer mensen wakker op het moment?
My Mind’s so Dark and Twisted
That even I don’t know what goes on in there most times
or the things…lurking in the corners of my mind

~ Nygma
Kev86
Berichten: 31
Lid geworden op: wo okt 20, 2021 12:05

Re: Shout it out!

Bericht door Kev86 »

P.S. het is gelukkig geen corona.
My Mind’s so Dark and Twisted
That even I don’t know what goes on in there most times
or the things…lurking in the corners of my mind

~ Nygma
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Kev86 schreef: vr okt 22, 2021 22:48 P.S. het is gelukkig geen corona.
Da's goed nieuws! Dan ben je hopelijk met een weekje uitgeziekt. Sterkte en beterschap :hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Kev86
Berichten: 31
Lid geworden op: wo okt 20, 2021 12:05

Re: Shout it out!

Bericht door Kev86 »

Thanks Tirade :hug:
Ik hoop dat ik snel weer beter ben
My Mind’s so Dark and Twisted
That even I don’t know what goes on in there most times
or the things…lurking in the corners of my mind

~ Nygma
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

De moeder van lian vraagt of ik iets van lian wil hebben en weer is me hoofd compleet overstuur.... ik wil niet meer huilen en overstuur zijn als ze vragen of ik iets wil hebben van lian
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Shout it out!

Bericht door Neutraal »

Arghhh :vuisten: :straffen:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Ik had het bij nee moeten houden :duh:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

stomme k*t tranen stop nu eens met huilen....
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Blossem-Flower
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 17:02

Re: Shout it out!

Bericht door Blossem-Flower »

Waarom als je om hulp graag bij je behandelaar. Zeggen ze dan ik kan je nu niet helpen maak maar een afspraak😭😭
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Ze zijn 2 beurten geleden vergeten m'n distributieriem te vervangen waardoor ik nu geen meter meer kan/mag rijden 😵
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

Tirade schreef: do nov 25, 2021 15:16 Ze zijn 2 beurten geleden vergeten m'n distributieriem te vervangen waardoor ik nu geen meter meer kan/mag rijden 😵
handige garage heb jij :shock: maar normaal gesproken knapt een distributieriem niet gelijk als je er een 5 of 10 duizend km te laat bent.
ik las in een ander topic dat de motor ook rare geluiden maakte. dat za waarschijndelijk de spanrollen van de distrubutie zijn? je mag de auto niet meer starten? dus de motor liep nog wel ondanks het rare geluid. ( of de waterpomp)

als de riem geknapt was dat is de schade groot omdat dan de kleppen door de zuigers knallen. (gebeurd niet bij alle auto`s) de riem kan ook 1 of
2 tanden verschoven zijn dat loopt de motor beroerd en kan er schade aan de kleppen of zuigers zijn. is dat het geval dan zou ik de garage aanspraaklijk stellen. heb je de bon nog van 2 beurten geleden? en kun je daarop zien of de riem en spanrollen vervangen zijn?

susses met de auto :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

harry schreef: do nov 25, 2021 19:42
Tirade schreef: do nov 25, 2021 15:16 Ze zijn 2 beurten geleden vergeten m'n distributieriem te vervangen waardoor ik nu geen meter meer kan/mag rijden 😵
handige garage heb jij :shock: maar normaal gesproken knapt een distributieriem niet gelijk als je er een 5 of 10 duizend km te laat bent.
ik las in een ander topic dat de motor ook rare geluiden maakte. dat za waarschijndelijk de spanrollen van de distrubutie zijn? je mag de auto niet meer starten? dus de motor liep nog wel ondanks het rare geluid. ( of de waterpomp)

als de riem geknapt was dat is de schade groot omdat dan de kleppen door de zuigers knallen. (gebeurd niet bij alle auto`s) de riem kan ook 1 of
2 tanden verschoven zijn dat loopt de motor beroerd en kan er schade aan de kleppen of zuigers zijn. is dat het geval dan zou ik de garage aanspraaklijk stellen. heb je de bon nog van 2 beurten geleden? en kun je daarop zien of de riem en spanrollen vervangen zijn?

susses met de auto :hug:
Hey Harry,

Thanks voor het meedenken!

De auto begon vandaag een beetje te ratelen en dat verergerde bij accelereren, dus leek in de aandrijving te zitten. Kon meteen even langs bij de garage. Daar bleek dat de distributieriem versleten was (nog niet geknapt, gelukkig!). Deze had bij 175.000 vervangen moeten worden, terwijl de auto inmiddels op 223.000 staat :shock: Dus dat zijn ze vergeten tijdens de grote beurt afgelopen zomer (wat toen tegelijk met die grote storing en een bandenwissel was, dus wellicht zijn ze het daardoor vergeten). Het stond ook niet op de factuur. Ik wist wel dat de distributieriem een keer vervangen moest worden, maar geen idee wanneer en ik was (en ben) in de veronderstelling dat de garage dat bijhoudt en mij op de hoogte brengt wanneer het nodig is.

Gelukkig waren we er op tijd bij. Morgenochtend gaan ze de boel in orde maken en ook meteen een kapotte verstuiver vervangen. Dan zou ik er zonder gevolgschade van af komen. Ik hoop wel op wat coulance van hun kant, want het had ook zomaar vreselijk mis kunnen gaan.
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Shout it out!

Bericht door Tirade »

Of ik even €620 af kan tikken :hamer:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Plaats reactie