Thuiszorg! Krijg een zakelijke mail zonder uitleg dat dit volgende week STOPT, terwijl ik een indicatie heb tot 2023 en volgende week een operatie heb. HOEZO STOPT???
Ergernissen
Moderator: Modgroep
Re: Ergernissen
Oh waaaaaauw, wat een idioterie!! 

I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Huh?!?!? En now what?Gips schreef: ma jul 04, 2022 11:36Thuiszorg! Krijg een zakelijke mail zonder uitleg dat dit volgende week STOPT, terwijl ik een indicatie heb tot 2023 en volgende week een operatie heb. HOEZO STOPT???
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Geen idee! Ben er druk mee bezig, maar ben ook retemoe ervan.Hope schreef: ma jul 04, 2022 17:28Huh?!?!? En now what?Gips schreef: ma jul 04, 2022 11:36Thuiszorg! Krijg een zakelijke mail zonder uitleg dat dit volgende week STOPT, terwijl ik een indicatie heb tot 2023 en volgende week een operatie heb. HOEZO STOPT???Tirade schreef: ma jul 04, 2022 11:28
Owjeej... Thuiszorg, ziekenhuis, huisarts of de belastingdienst?![]()
hoi Gips
wat een idioten bij de thuiszorg ik snap dat je het er niet bij kan hebben nu
hier een paar lieve

hier een paar lieve
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Dank je, Joost, voor je steun en lieve knuffels!joost1976 schreef: di jul 05, 2022 15:53 hoi Gips
hier een paar lieve![]()
Hope en Gips:
Hope, wat een ellende met die vakanties, net nu het zo slecht gaat!
Gips, ook: wat een ellende! En sterkte met je operatie volgende week!
-----------------------
Ergernis is veel te zacht uitgedrukt voor mij nu.
Mijn nieuwe begeleidster, die afgelopen maandag voor de 2e keer zou komen, WAS ME GEWOON VERGETEN!!!!
Het tijdstip stond wel opgeschreven, maar niet wàt ze dan precies had (mij dus).
Omdat ze nog nieuw is, en zich ook niet heeft ingelezen, weet ze niet wat dit bij mij oproept.

Hope, wat een ellende met die vakanties, net nu het zo slecht gaat!
Gips, ook: wat een ellende! En sterkte met je operatie volgende week!
-----------------------
Ergernis is veel te zacht uitgedrukt voor mij nu.
Mijn nieuwe begeleidster, die afgelopen maandag voor de 2e keer zou komen, WAS ME GEWOON VERGETEN!!!!

Het tijdstip stond wel opgeschreven, maar niet wàt ze dan precies had (mij dus).
Omdat ze nog nieuw is, en zich ook niet heeft ingelezen, weet ze niet wat dit bij mij oproept.
Sommige mensen vechten om te mogen leven.
Ik vecht om te willen leven.
Ik vecht om te willen leven.
Dank je, Gisela! En
terug voor hoe akelig dit was...

De diëtiste die even doodleuk tussen neus en lippen door laat vallen dat ik weer terug moet naar wat ik hiervoor deed, omdat wat ik nu doe (wat SUUUUUUPERGOED en knap van me is!), ervoor zorgt dat ik nooit m'n vetreserves aanspreek en dus niet afval, maar langzaam aan kom.
Hè, wat?
Hè, wat?
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Najaah, dat lijkt mij echt niet handig voor jou. Kan het niet wat meer aangepast dan? Eerst 1 ding veranderen en weer afwachten wat dat doet? Heel irritant dit.Tirade schreef: di jul 19, 2022 12:50 De diëtiste die even doodleuk tussen neus en lippen door laat vallen dat ik weer terug moet naar wat ik hiervoor deed, omdat wat ik nu doe (wat SUUUUUUPERGOED en knap van me is!), ervoor zorgt dat ik nooit m'n vetreserves aanspreek en dus niet afval, maar langzaam aan kom.
Hè, wat?
De vreselijke hitte

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Weer een overstroomd toilet, vloer die steeds meer stuk gaat. Maar loodgieter weet niet waarom dit gebeurt en kan het dus niet maken. Èn ze zijn nu op vakantie.... moet ik zelf maar het plafond openmaken met m'n zere lijf 

Niet zelf gaan doen, dan verlies je mogelijk verzekering vergoeding. Ik zou opnieuw toch die loodgieter bellen... Heb je huur huis? Neem dan contact op met de verhuurder/companyGips schreef: do jul 21, 2022 06:49 Weer een overstroomd toilet, vloer die steeds meer stuk gaat. Maar loodgieter weet niet waarom dit gebeurt en kan het dus niet maken. Èn ze zijn nu op vakantie.... moet ik zelf maar het plafond openmaken met m'n zere lijf![]()
Wel echt balen, mijn moeder heeft ook eens gehad.
<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Thanks, Gatita.. Het is inderdaad knap waardeloos. Al 3 keer in 1 weekGatita schreef: do jul 21, 2022 19:16Niet zelf gaan doen, dan verlies je mogelijk verzekering vergoeding. Ik zou opnieuw toch die loodgieter bellen... Heb je huur huis? Neem dan contact op met de verhuurder/companyGips schreef: do jul 21, 2022 06:49 Weer een overstroomd toilet, vloer die steeds meer stuk gaat. Maar loodgieter weet niet waarom dit gebeurt en kan het dus niet maken. Èn ze zijn nu op vakantie.... moet ik zelf maar het plafond openmaken met m'n zere lijf![]()
Wel echt balen, mijn moeder heeft ook eens gehad.

Jeemig...
De schilder komt uiteindelijk pas om half 1 en heeft geen verfbakken of rollers mee. Haal ik die dan zelf nog maar even... maar werkt ook bijzonder klungelig en langzaam. Hoezo is dit je werk dan?
Ik baal vooral omdat ik hem ook andere dingen wilde laten doen die ik beter niet meer zelf doe.
Hopelijk wordt het resultaat wel ok

Ik baal vooral omdat ik hem ook andere dingen wilde laten doen die ik beter niet meer zelf doe.
Hopelijk wordt het resultaat wel ok