Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Zo proberen een stukje te fietsen. Mag eigenlijk nog niet, maar mijn rug is niet meer te harden en fietsen kan daarbij helpen.
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door joost1976 »

Gips schreef: do aug 04, 2022 13:03 Zo proberen een stukje te fietsen. Mag eigenlijk nog niet, maar mijn rug is niet meer te harden en fietsen kan daarbij helpen.
hoi lieve gips ik hoop dat her goed gegaan ik met fietsen

veel liefs Joost 🤗🤗🤗🤗🤗🤗😊😎
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

joost1976 schreef: do aug 04, 2022 16:01
hoi lieve gips ik hoop dat her goed gegaan ik met fietsen

veel liefs Joost 🤗🤗🤗🤗🤗🤗😊😎
Dank je wel!! ☺️😎🤗🤗 Ik heb een flink eind gefietst en ook wel 5 km gelopen. Heel pittig, maar ontzettend leuk!
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door joost1976 »

Gips schreef: do aug 04, 2022 18:51
joost1976 schreef: do aug 04, 2022 16:01
hoi lieve gips ik hoop dat her goed gegaan ik met fietsen

veel liefs Joost 🤗🤗🤗🤗🤗🤗😊😎
Dank je wel!! ☺️😎🤗🤗 Ik heb een flink eind gefietst en ook wel 5 km gelopen. Heel pittig, maar ontzettend leuk!
graag gedaan ik vind het heerlijk fietsen heb woensdag met een vriend nog 65 km gefietst ook goed dat je nog hebt gelopen 5 km is een stuk

veel liefs van Joost 😊🤗🤗🤗🤗🤗🤗😘
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
joost1976
Berichten: 5144
Lid geworden op: do jan 17, 2019 14:07
Locatie: Limburg

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door joost1976 »

naar de dagbesteding geweest na de pauze had in onze groep niemand echt nog zijn :mrgreen:

nu thuis ff douchen heb gezweet van het fietsen en terug fietsen van de dagbesteding (wil toch goed voor de dag komen bij die vrouw )
en rond een uur of 3 de bus naar die vrouw toe naar de action en daarna Decathlon en dan eten bij de KFC heb ik al zeker 2 jaar niet meer gehad terwijl er in in de buurt ligt bij mij en die doet ook bezorgen :mrgreen:
Some fools remember all that they say
And forget about all that they hear
Well, I don't wanna be that fool that goes blind through the day
I wanna hear what I need to hear
Just don't break my heart
Just don't break my heart
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

joost1976 schreef: vr aug 05, 2022 13:25 naar de dagbesteding geweest na de pauze had in onze groep niemand echt nog zijn :mrgreen:

nu thuis ff douchen heb gezweet van het fietsen en terug fietsen van de dagbesteding (wil toch goed voor de dag komen bij die vrouw )
en rond een uur of 3 de bus naar die vrouw toe naar de action en daarna Decathlon en dan eten bij de KFC heb ik al zeker 2 jaar niet meer gehad terwijl er in in de buurt ligt bij mij en die doet ook bezorgen :mrgreen:
Goed bezig, Joost! Lekker genieten 🤗🤗😋😬

En ik heb iets stoms afgemaakt dat al even lag 🥳 En weer een afspraak met de loodgieter gemaakt 🙃
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Zo het toilet weer vol handdoeken proppen, een stom onderdeel halen en weer opnieuw de loodgieter laten komen om dát dan te vervangen.
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Neutraal »

Gips schreef: za aug 06, 2022 11:59 Zo het toilet weer vol handdoeken proppen, een stom onderdeel halen en weer opnieuw de loodgieter laten komen om dát dan te vervangen.
Goed dat je de loodgieter laat komen voor het zware monteerwerk! Hopelijk is het hierna dan ook echt opgelost. :hug:
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Neutraal schreef: za aug 06, 2022 12:27
Gips schreef: za aug 06, 2022 11:59 Zo het toilet weer vol handdoeken proppen, een stom onderdeel halen en weer opnieuw de loodgieter laten komen om dát dan te vervangen.
Goed dat je de loodgieter laat komen voor het zware monteerwerk! Hopelijk is het hierna dan ook echt opgelost. :hug:
Thanks! :hug: Maar nu blijkt het onderdeel weer pas vanaf maandag op te halen, moet loodgieter weer afzeggen. Dus nog een paar dagen in de natte bende? 🥺

Edit: heb er nu voor tijdelijk een sinaasappel ingestopt..
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Vanochtend gefietst en daarna gefrustreerd thuis gekomen. M'n benen en hoofd willen zo graag, maar m'n stuitgebied schiet meteen in kramp 😠

Nu tegen beter weten in een GROOT project oppakken, namelijk de schuur uitmesten. Even de frustratie wegwerken 😤
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Tirade schreef: za aug 06, 2022 14:16 Vanochtend gefietst en daarna gefrustreerd thuis gekomen. M'n benen en hoofd willen zo graag, maar m'n stuitgebied schiet meteen in kramp 😠

Nu tegen beter weten in een GROOT project oppakken, namelijk de schuur uitmesten. Even de frustratie wegwerken 😤
Balen, zeg! Ik hoop zo dat er een oplossing komt! Nog lekker aan de schuur gewerkt? :hug:
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Gips schreef: za aug 06, 2022 17:59
Tirade schreef: za aug 06, 2022 14:16 Vanochtend gefietst en daarna gefrustreerd thuis gekomen. M'n benen en hoofd willen zo graag, maar m'n stuitgebied schiet meteen in kramp 😠

Nu tegen beter weten in een GROOT project oppakken, namelijk de schuur uitmesten. Even de frustratie wegwerken 😤
Balen, zeg! Ik hoop zo dat er een oplossing komt! Nog lekker aan de schuur gewerkt? :hug:
Schuur is opgeruimd! Voortuin ook meteen ontdaan van onkruid en goed aangeveegd. Weer om door een ringetje te halen! 💍
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Steppen is me gelukt! Beter dan een tijdje geleden :) En onderweg heb ik een cheesecake gegeten en lekker gekletst..
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Gips schreef: di aug 09, 2022 19:04 Steppen is me gelukt! Beter dan een tijdje geleden :) En onderweg heb ik een cheesecake gegeten en lekker gekletst..
Klinkt als een fijne dag, zo temidden van alle bullshit!

:hug:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Tirade schreef: di aug 09, 2022 21:03
Gips schreef: di aug 09, 2022 19:04 Steppen is me gelukt! Beter dan een tijdje geleden :) En onderweg heb ik een cheesecake gegeten en lekker gekletst..
Klinkt als een fijne dag, zo temidden van alle bullshit!

:hug:
Ja! Een betere dag dan in heel lange tijd! Ik hield het vol!!
Plaats reactie