Kerstvakantie naar Spanje boeken Met Steven afgesproken dat we dit jaar niet thuis zijn met Kerst. Vanmiddag besloten wat we dan wel gaan doen: naar Malaga! (Vooral omdat de Canarische eilanden veeeeeeer boven budget blijken )
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Tirade schreef: zo mar 05, 2023 18:28
Kerstvakantie naar Spanje boeken Met Steven afgesproken dat we dit jaar niet thuis zijn met Kerst. Vanmiddag besloten wat we dan wel gaan doen: naar Malaga! (Vooral omdat de Canarische eilanden veeeeeeer boven budget blijken )
Klinkt heerlijk #jaloers
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Vooral niet aan het doen wat ik zou moeten doen en me daardoor zo schuldig voelen, dat er helemaal niets meer uit m'n handen komt en ik me tot op het bot nutteloos voel....
Heb'nschoponderm'nholnodig!
Zojuist waterbeheer gesproken, die gaan nu in overleg met de financiële afdeling. Hij zou proberen voor 17:00 nog met een antwoord te komen, maar er lijkt een coulance regeling te komen
Hoewel alles me er van weerhield, toch een afslag genomen, de auto neergeknald en de paarse heide opgelopen. De regen heeft heel eventjes plaats gemaakt voor de zon en nu ben ik dankbaar dat ik hier toch loop
Al bijna twee uur aan het wachten op DHL (en dus maar geen boodschappen doen of stofzuiger aan zetten), om de bezorger alleen een pakket bij de buren af te zien geven.
Nog 7 minuten, dan is het bezorgvak voorbij. Misschien komt hij nog terug of heeft een andere bezorger mijn pakket.