Gisteren op de luchthaven werd m'n pas iets te lang apart gehouden door de man die m'n papieren moest controleren. Heeft hij me adhv m'n pas in het systeem opgezocht en m'n nummer gevonden. Kreeg net opeens een appje van hem.
Ik voel me in één keer zó onveilig!
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Gisteren op de luchthaven werd m'n pas iets te lang apart gehouden door de man die m'n papieren moest controleren. Heeft hij me adhv m'n pas in het systeem opgezocht en m'n nummer gevonden. Kreeg net opeens een appje van hem.
Gatver! Mogen ze zoiets überhaupt doen?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gatver! Mogen ze zoiets überhaupt doen?
Nee, zo illegaal als de pest waarschijnlijk. Maar heb het berichtje direct verwijderd en nu dus geen 'bewijs' meer om iets mee te ondernemen.
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Die facking klote school
Ik zweer het als ik weer buitengesloten wordt dan haal ik ze per direct van school af!!
Ik weet zeker dat ik gewoon op een zwarte lijst sta ofzo. En waarom, omdat ik als enige voor m'n kind opkom. Ze kunnen in de stront zakken met hun nep blije gezichten.
Allemaal nepperds.
Vrijwillige bijdragen kunnen ze mooi vergeten. Nog geen cent krijgen ze van mij!!
"Ow we hebben niet genoeg geld dus laten we een bonbon actie doen" zeikwijven. Bespaar eens op al die onzige en uitgebreide feesten! Want het is niet zo dat de kinderen daar een stuk blijer van worden. Eerder zwaar overprikkeld. Op school leuk en aardig maar wie zit er met de gebakken peren thuis. Of liever gezegd 2 niet te handelen kinderen. Ja ik dus!! Geef ze maar vrij op 6 dec. Dan hoeven jullie niet te dealen met 36 stuiterballen in de klas. Lekker makkelijk.
Flikker op met je kut school.
Being different isn’t a bad thing. It means you’re brave enough to be yourself