Je sloeg de spijker op z'n kop!JW88 schreef: ma aug 19, 2024 08:39 Ik rij vanaf 2014 motor, ik heb er heel wat gehad.
Nu rijd ik op een Honda VT600 Shadow uit 1988.
Absoluut geen fijne motor, geen achtervering, maakt een bult kabaal, het is een bejaarde dus heeft altijd wat, maar wel stoer!
Ben je op zoek naar een eerste motor?
Haha, heb je een motor te koop?
Ik heb eerder een Honda CBR gehad, een Suzuki GSF, en een Yamaha Virago. Bij alle drie kreeg ik na zo'n 2 uur rijden, een knalharde k*nt. Ik ga binnenkort rondkijken voor m'n vierde motor. Ik dacht eerst dat een harde **** niet te vermijden was, tot ik iemand sprak die op zijn Ducati Autostrada vrolijk heen en weer naar Griekenland tufte. Ik heb nu even geen motor. Met m'n volgende "fiets" wil ik zonder problemen de wat langere afstanden kunnen rijden. Ik denk dan aan Engeland, Duitsland of Frankrijk. Ik wil ook iets van bagage mee kunnen nemen, dus minimaal een topkoffer.
Die Honda VT600 Shadow van jou ziet er inderdaad heel stoer uit. Je schreef "ik heb er heel wat gehad". Als je toevallig suggesties heb over een fiets waarbij je geen harde **** krijgt, of over fietsen die ik beter kan vermijden, dan hoor ik het graag.
Lostlife.