Forummeeting 2024
Moderator: Modgroep
-
- Moderator
Forummeeting 2024
Hoi Allemaal,
We willen proberen dit jaar weer een forummeeting te organiseren ergens op een centrale plek in het land.
Waar en wat we gaan doen, zal beslist worden in overleg met de deelnemers. Dus ook het budget is bespreekbaar.
Eerst gaan we kijken of er überhaupt mensen zijn die mee willen, daarna zal er een apart (besloten) topic aangemaakt worden voor mensen die mee willen, waarin we samen verder invulling gaan geven aan de meeting.
Dus laat hieronder maar weten of je mee wilt, bij voldoende animo gaan we kijken wat we kunnen regelen!
Ons lijkt het in ieder geval erg leuk om de oude bekenden weer eens "live" te zien en wellicht wat nieuwe leden te ontmoeten.
We willen proberen dit jaar weer een forummeeting te organiseren ergens op een centrale plek in het land.
Waar en wat we gaan doen, zal beslist worden in overleg met de deelnemers. Dus ook het budget is bespreekbaar.
Eerst gaan we kijken of er überhaupt mensen zijn die mee willen, daarna zal er een apart (besloten) topic aangemaakt worden voor mensen die mee willen, waarin we samen verder invulling gaan geven aan de meeting.
Dus laat hieronder maar weten of je mee wilt, bij voldoende animo gaan we kijken wat we kunnen regelen!
Ons lijkt het in ieder geval erg leuk om de oude bekenden weer eens "live" te zien en wellicht wat nieuwe leden te ontmoeten.
Re: Forummeeting 2024
Ik doe graag mee (onder voorbehoud dat ik geen hele slechte dag heb).
Ik wil ook graag mee!
Ik uiteraard ook met Hero

Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
ik wil ook wel komen
ff kijken hoe het gaat tegen die tijd met mij
Hope fijn dat hero meekomt
ff kijken hoe het gaat tegen die tijd met mij
Hope fijn dat hero meekomt

Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Ik ben ook voor, if I'm feeling okay enough.
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Onder voorbehoud zou ik graag mee willen!
Ik wacht het af. ( lijkt mij erg fijn om lotgenoten te ontmoeten! )
Met een vriendelijke groet,
Raymons.
Ik wacht het af. ( lijkt mij erg fijn om lotgenoten te ontmoeten! )
Met een vriendelijke groet,
Raymons.
Ik weet dat als ik later groot ben en ook bijna dood ben, dan is al die angst niet nodig geweest.
Maar altijd die angsten, tja, altijd de bangste, het maakte mijn leven tot een "fantastisch feest!"
Maar altijd die angsten, tja, altijd de bangste, het maakte mijn leven tot een "fantastisch feest!"
-
Voor nu ben ik ook voor (maar het hangt ook echt aan hoe ik me dan voel)
if you're looking for me.. go where the waves break to where the sea kisses the earth because only there rests my hea
Ben benieuwd hoe we het vorm gaan geven 
Er is een apart stukje forum aangemaakt voor de mensen die interesse hebben getoond. We kunnen daarin verder praten over hoe we de meeting willen gaan vormgeven.
Mocht je dit lezen en ook mee willen gaan, geef dan even een seintje, dan voegen we je toe.
Mocht je dit lezen en het aparte stukje forum niet zien, terwijl je wel je interesse hebt aangegeven, dan horen we dat ook graag, zodat we het kunnen oplossen.
Mocht je dit lezen en ook mee willen gaan, geef dan even een seintje, dan voegen we je toe.
Mocht je dit lezen en het aparte stukje forum niet zien, terwijl je wel je interesse hebt aangegeven, dan horen we dat ook graag, zodat we het kunnen oplossen.