Shout it out!
Moderator: Modgroep
Re: Shout it out!
Waar ben je mijn blaffer? Waarom ben je nu weggelopen?
kom naar huis toe alsjeblieft....
<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Lieve Jinx, ik had je zo graag nog minstens 15 jaar bij me gehouden, maar het was ons niet gegund. Ik mis je zo lief vriendje.
Laat ze stoppen of we geven hun, hun zin 
***** NS. Niet goed voor ons hart...
Waarom heeft ons mailprovider ineens besloten mails te verwijderen
nu kregen we twijfel over twee bestellingen... En al helemaal als Paypal aangeeft dat een hiervan aandacht nodig heeft. Maar twee mails naar beide companies verstuurd.
Die familie van me vriend ... ¥°©×®§•[°£°`
Hij moest komen werken, beland in de sloot... Mankeert gelukkig niets, maar de schade betalen?! Nee ho maar ..
Dat is onder minimumloon, warempel maandelijks een "vergoeding" krijgt voor zijn diensten? Terwijl zijn broer diens vriendin meer geld krijgt dan wij en hier enkel haar eigen auto en zorg van betaald en verder niks, terwijl wij nog huis en alle andere erbij hebben) en hun trouwerij dit jaar uit het bedrijf wordt betaald ...
Betaal de schade gvd & wees freaking blij dat hij niet in ziekenhuis ligt, dezelfde dag nog is komen werken en zijn bek niet opentrekt over jullie onderdemaat betaling en gedrag
Hij moest komen werken, beland in de sloot... Mankeert gelukkig niets, maar de schade betalen?! Nee ho maar ..
Dat is onder minimumloon, warempel maandelijks een "vergoeding" krijgt voor zijn diensten? Terwijl zijn broer diens vriendin meer geld krijgt dan wij en hier enkel haar eigen auto en zorg van betaald en verder niks, terwijl wij nog huis en alle andere erbij hebben) en hun trouwerij dit jaar uit het bedrijf wordt betaald ...
Betaal de schade gvd & wees freaking blij dat hij niet in ziekenhuis ligt, dezelfde dag nog is komen werken en zijn bek niet opentrekt over jullie onderdemaat betaling en gedrag
D wat laat laat jij de kennen arrogant wijf is het ik ben niet snel boos maar nu wel

Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Wat is er gebeurd? We zien je inderdaad niet vaak zo boos.joost1976 schreef: do feb 05, 2026 14:54 D wat laat laat jij de kennen arrogant wijf is het ik ben niet snel boos maar nu wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()