Shout it out!
Moderator: Modgroep
Re: Shout it out!
Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin? 

Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin?![]()
I made my way through hell again, I paid for my mistakes
Next time I think, I'll stay awhile and pour myself a drink
Balen.. en dat is nog zacht uitgedrukt.Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin?![]()

Ik weet van een vriendin van mij dat ze heel erg kijken naar psychische gesteldheid en stabiliteit. En een netwerk waar je op kan terugvallen.
Hoezo dan? Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze je wel helpen? Dat het niet helpt?Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...Neutraal schreef: vr okt 07, 2022 12:56 Hè, daar snap ik ook niks van. Ik dacht juist dat je een akkoord had voor een operatie. Wat kl*te dit. En inderdaad, steeds je eetpatroon moeten omgooien klinkt niet echt als een goed plan. Kun je hun argument wel begrijpen? Of is het eigenlijk onzin?![]()
Als ik ook maar iets kan doen, bv soms afspreken om voorzichtig wat te sporten, let me know! Ik overweeg dat zelf nl ook al.

Daar kan ik altijd slecht tegen, als er ineens nieuwe eisen worden gesteld aan iets. Zeg dan gewoon meteen nee, maar laat iemand niet allerlei stappen ondernemen in de hoop op iets en het dan alsnog weigeren. En verder eens met Gips, waar zijn ze nu dan zo bang voor? En wat zou je nog kunnen doen om ze daarin gerust te stellen?Tirade schreef: vr okt 07, 2022 17:12 Ik kreeg vorig jaar de opdracht mee in behandeling bij een eetstoorniskliniek te gaan en met een diëtiste aan de slag te gaan. Aan die eisen voldoe ik nu. Nu komen er opeens nieuwe eisen. Maar, zelfs als ik daar binnenkort aan voldoe, is het allemaal erg twijfelachtig. Ik vermoed dat ze gewoon niet voldoende vertrouwen in mij hebben gezien mijn psychische kwetsbaarheid. Ik snap dat zij hun handen niet willen branden, maar daardoor sta ik nu met m'n rug tegen de muur...
potverdikke weer eens de fietssleutel verloren in de supermarkt met 2 man gezocht maar niet gevonden
kon ik 2 km met de fiets slepen niemand die wat zij en of op keek maar ja dit was mijn reserve sleutel nu nieuwe besteld maar kan ik niet fietsen waar ik heel erg zin in had vandaag na 4 weken niet gefietst te hebben
wel meteen maar 3 nieuwe besteld ging makkelijk via de AXA website ik had de bon nog waar het fietssleutel nummer opstond

wel meteen maar 3 nieuwe besteld ging makkelijk via de AXA website ik had de bon nog waar het fietssleutel nummer opstond
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Kotsmisselijk van de zenuwen, maar de e-mails zijn de deur uit! 

Oké, nee, rode vlag!!
Rode vlag voor wat? Wat is er gebeurd?

Gisteren om tafel met opdrachtgever om te sparren over eventuele samenwerking. Maar daar kwamen dusdanig veel rode vlaggen voorbij dat ik toch iets anders moet gaan bedenken...
-
Pfff gewoon weer Corona zeg..
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
Hè bah, beterschap

En in één keer ontploft het. Chaos! 
Ojee, heb je een toelichting gekregen op die onduidelijke brief? Is dat wat de chaos veroorzaakt?