joost1976 schreef: za feb 24, 2024 18:22
ze willen mij weer risperidon gaan geven nee dat maar leren leven met de dwang maar niet de risperidon meer
Waarom wil je geen risperidon?
En als je het niet wilt, dan hoeft het ook niet toch, jij bepaalt uiteindelijk, lijkt me.
omdat ik er net vanaf ben neutraal en nu ik ze niet meer slik ik heel wat minder pammen slik en ik toch wel veel ben afgevallen en mijn een heel stuk minder vermoeid voel ga niet meer zo vroeg naar bed
Depression is living in a body that fights to survive with a mind that tries to die
joost1976 schreef: za feb 24, 2024 18:22
ze willen mij weer risperidon gaan geven nee dat maar leren leven met de dwang maar niet de risperidon meer
Waarom wil je geen risperidon?
En als je het niet wilt, dan hoeft het ook niet toch, jij bepaalt uiteindelijk, lijkt me.
omdat ik er net vanaf ben neutraal en nu ik ze niet meer slik ik heel wat minder pammen slik en ik toch wel veel ben afgevallen en mijn een heel stuk minder vermoeid voel ga niet meer zo vroeg naar bed
Ja ga lekker achter mijn rug om drie keer op 1 dag met elkaar overleggen. Over "stand van zaken in het behandeltraject" en "behandelafspraken" en verder niks rapporteren. En niemand die op het idee komt mij te vragen of ik nog hulp nodig heb. Nee, ik mag het lekker een week zelf uitzoeken. Maar er is dus wel tijd om geheimzinnige overlegjes te houden OVER mij. Goed voor het vertrouwen mensen, dit!
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten