Wat luister je nu?

Voor algemene onderwerpen, ter afleiding, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Helmut

Bericht door Helmut »

Geplaatst: Di Dec 22, 2009 7:08 pm
Kom op mensen.. ben ik dan de enige die 24/7 muziek luistert?

Immortal - The rise of Darkness

Ja alweer.. nog steeds eigenlijk :) Sinds ik dit album heb gedownload heb ik vrijwel niks anders geluisterd :)
Helmut

Bericht door Helmut »

Darkthrone - Fucked up and ready to die

Edit: er wordt echt niet genoeg gespamt in dit topic.. I feel lonely :(
unknown18

Bericht door unknown18 »

Helmut schreef:Darkthrone - Fucked up and ready to die

you don't have to feel lonely
ik luister ook vaak muziek maar heb schrik dat anderen er niet van houden
MellaLou

Bericht door MellaLou »

unknown18 schreef:
Helmut schreef:Darkthrone - Fucked up and ready to die

you don't have to feel lonely
ik luister ook vaak muziek maar heb schrik dat anderen er niet van houden
Ach skeet toch :roll: heb je al eens geluisterd naar de herrie die Helmut hier met ons deelt :mrgreen: Veel erger kan jouw muziek keuze niet zijn unknown18. Bovendien, why bother, jij moet er naar luisteren, wij niet. Deel het met ons en wie weet breng je mensen wel op nieuwe ideeen.

Ps. Helmut, ik plaag je een beetje, hopelijk kun je het hebben vanavond :wink:
Helmut

Bericht door Helmut »

Hahaha lol Mel :mrgreen: Ik wild zelf al zo iets zeggen, dat er vast ook niet te veel mensen zijn die mijn smaak delen. Maar jij doet er dan een schepje bovenop door meteen te zeggen dat mijn smaak niet veel slechter kan :P Ja ik kan het ook niet helpen maar ik luister nou eenmaal graag naar herrie :) Enne, dat soort humor kan ik elke avond wel hebben hoor ;) Ik zal zo eens speciaal voor jou een nummertje draaien.

Cryptopsy - Cold hate, warm blood Speciaal voor jou Mel ;)
MellaLou

Bericht door MellaLou »

Ik heb me maar niet verdiept in de tekst Helmut (onverstaanbaar) :mrgreen: Ik vraag me altijd weer af hoe het kan dat die mensen hun stem überhaupt nog hebben met dat geschreeuw (/gegrunt). :mrgreen:

Ik overdreef trouwens wel een beetje, ik heb zelf ook nog wat "herrie" op de computer staan, dus je muziek smaak is niet helemaal bagger :mrgreen: Ik heb zelf echter wat meer met de melodische/symfonische metal, het wat meer commerciële, toegankelijke spul zeg maar (Xandria, Tristania, After Forever, Nightwish etc.). Zodra het gaat klinken alsof ik midden op een bouwplaats sta (inclusief heipaal en drilboor), haak ik af. :mrgreen:

Blij dat ook jij een beetje humor op z'n tijd wel kan waarderen, het blijft een uitermate goed medicijn tegen depressieve klachten. :wink: En als je er verslaafd aan raakt is er niemand die dat erg vindt. :mrgreen:

Knuff Mel

Ps. Luisterend naar het geratel van de laptop, af en toe overstemt door het geknal van wat vroeg aangestoken vuurwerk.
harry

Bericht door harry »

een laptop die ratelt? ff een druppeltje olie in de harde schijf :lol:

Melanie - Ruby Tuesday

http://www.youtube.com/watch?v=h0XsOXAAn0Q&feature=fvw

The Rolling Stones zongen dit nummer ook.
MellaLou

Bericht door MellaLou »

Ik zal 'm een oliebol, gebakken door mn pa geven, genoeg olie om weer even mee te kunnen denk ik :D
ffff

Bericht door ffff »

harry schreef:@ffff, ik zou niet weten welke zangeres nu Bright Eyes zingt, ik dacht
dat Simon en Garfunkel hun eigen nummers schreven.

Simon & Garfunkel - I Am a Rock

http://www.youtube.com/watch?v=PKY-smJ6 ... re=related
Haha, ja, de meeste songs van Simon & Garfunkel zijn idd geschreven door Paul Simon zelf ja... maar Bright Eyes is geschreven door Mike Batt; en hij is tegenwoordig de producer+platenmaatschappij en tevens schrijver/componist van veel songs van........ Katie Melua.......
champagne

Bericht door champagne »

let's get it - maps
lemon tree - fools garden
die my darling - metallica
Helmut

Bericht door Helmut »

Immortal - In my kingdom cold
ffff

Bericht door ffff »

The Shadows - Stingray; cover door..... mijzelf....
Helmut

Bericht door Helmut »

Chopin - Nocturne No.11 - Op.37 No.1 - in Gm

Ik luister niet alleen maar herrie :P Ik begin steeds meer en meer te genieten van klassiek..
ffff

Bericht door ffff »

Helmut schreef:Chopin - Nocturne No.11 - Op.37 No.1 - in Gm

Ik luister niet alleen maar herrie :P Ik begin steeds meer en meer te genieten van klassiek..
oh god..... ja, dat krijg je blijkbaar als je oud begint te worden..... pfff.... :roll:
nouja, ik hou zelf op zich ook wel van klassiek hoor, maar eigenlijk altijd wel al.... al luister ik er nu niet veel naar omdat het vaak erg sterke emoties in me losmaakt....
ffff

Bericht door ffff »

Ik kan hier eigenlijk nooit iets posten, want ik luister zelden of nooit muziek terwijl ik aan het typen ben.... ik kan me namelijk niet op beide dingen tegelijk concentreren.... muziek leidt me dan vaak teveel af... dat is autisme veronderstel ik...

Ik kan echter wel zeggen welke muziek ik in m'n hoofd heb zitten (en waar ik dus in principe ook naar luister als je het zo bekijkt)....

Op dit moment is dat; Winchester Cathedral van The Shadows.........
Plaats reactie