Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Gips schreef: di aug 30, 2022 21:28 4 uur gewerkt en daarna nog een keer gezellig uit eten.
Klinkt zó goed! :hart:
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Tirade schreef: di aug 30, 2022 21:31
Gips schreef: di aug 30, 2022 21:28 4 uur gewerkt en daarna nog een keer gezellig uit eten.
Klinkt zó goed! :hart:
Thanks! :D Tis veel te veel maar het was ook o zo leuk
Gebruikersavatar
Tirade
Berichten: 7203
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:40

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Tirade »

Balen dat ik nu in alle rust kan ontbijten; was liever onderweg geweest naar Italië. Maar gisteren op tijd laden ging niet lukken want ik stond muurvast op de Antwerpse ring :(

Daardoor straks wel tijd om te wandelen met een vriendin en hopelijk komt er voor de rest van de dag nog mooi werk door!
You know, you're not alone, don't be alarmed
I'll find you no matter where you are
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Vandaag afspraken gemaakt om morgen problemen te bespreken; met zorgverzekeraar, thuiszorg, gemeente en de huisarts.
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Al 3 gesprekken gehad.

- Zorgverzekeraar gaat het na mijn uitleg intern bespreken om de fysio op chronisch te zetten zoals het ook al mijn hele leven is (they better!).
- Met gemeente vraag ik een pgb aan zodat ik zelf zorg kan inkopen.
- De eigen huisarts begreep meteen dat ik de pijnstillers nodig heb als ik erom vraag, en gaat z'n collega corrigeren voor hij met pensioen gaat.

Nu nog die vreselijke thuiszorgcoordinator, misschien nu al een bloeddrukverlager innemen.
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Ook weer afspraak met de loodgieter gemaakt :roll: Hopelijk is die k-wc morgen eindelijk gefixt.
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Neutraal »

Gips schreef: vr sep 09, 2022 14:20 Ook weer afspraak met de loodgieter gemaakt :roll: Hopelijk is die k-wc morgen eindelijk gefixt.
Heb je dan al die tijd nog iedere dag je wc volgestopt met handdoeken voor de nacht? :shock:
Fijn dat je wat stappen hebt kunnen maken met al die andere openstaande dossiers. En al helemaal fijn dat je eigen huisarts het tenminste wel snapt. Ging het wel goed met de pijnstillers van ver over de datum? Wat gebeurt er eigenlijk mee als het te oud is? Neemt dan de werking af of zo?
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Neutraal schreef: vr sep 09, 2022 17:24
Heb je dan al die tijd nog iedere dag je wc volgestopt met handdoeken voor de nacht? :shock:
Fijn dat je wat stappen hebt kunnen maken met al die andere openstaande dossiers. En al helemaal fijn dat je eigen huisarts het tenminste wel snapt. Ging het wel goed met de pijnstillers van ver over de datum? Wat gebeurt er eigenlijk mee als het te oud is? Neemt dan de werking af of zo?
Ja, elke nacht, en overdag ze laten drogen 🤦🏻‍♀️ Fingers crossed dat het morgen even klaar is! Er is ook nog een stopkraan lek, en wist niet wat eerst moest..

De oude medicatie gaf wel iets verlichting, maar kreeg ook erge hoofdpijn en te somber gevoel, dus daarbij ook nog 2 slaappillen genomen :?

De thuiszorgcoordinator die tussen 8 en 5 zou bellen..💩 Maandag zelf maar weer bellen
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Succesje met het toilet bereikt 🧑🏻‍🔧 Geen handdoeken meer nodig
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Neutraal »

Gips schreef: ma sep 12, 2022 00:01 Succesje met het toilet bereikt 🧑🏻‍🔧 Geen handdoeken meer nodig
Yeah! Dat is fijn! Zelf gedaan?
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Neutraal schreef: ma sep 12, 2022 08:31
Yeah! Dat is fijn! Zelf gedaan?
Ja, zelf gedaan :) Stap 1, want de loodgieter heeft de slang gesloopt en die moet er wel in.
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

- Stopkraan van het toilet vervangen. Nog steeds geen oplossing dat ik hem weer kan gebruiken :?
- Een gemeentemeneer kwam langs ivm de gestopte thuiszorg, en hij heeft de vuilniszakken buiten gezet :)
- Post.nl gebeld omdat mn pakje met mn fotoboek erin is zoekgeraakt :(
- Vanwege toenemende erge somberheid een fietsdag met een vriend afgesproken (dopamine, endorfine, serotonine verhogen).
- Een oude, laatste Ritalin gepakt om nu kunstmatig de dopamine te verhogen. Helpt gelukkig iets :)
- In spanning afwachten of de huisartsen vanavond het vreselijke nieuwe zorgakkoord ondertekenen (waarmee ook de ggz enorm wordt versoberd, terwijl de zorgverzekering veel duurder wordt) :?
- Verbaasd over mail energiebedrijf die wil dat ik zelf mijn termijnbedrag met precies 100% verhoog
Neutraal
Berichten: 1512
Lid geworden op: zo aug 22, 2021 17:28

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Neutraal »

Gips schreef: ma sep 12, 2022 20:29 - Stopkraan van het toilet vervangen. Nog steeds geen oplossing dat ik hem weer kan gebruiken :?
- Een gemeentemeneer kwam langs ivm de gestopte thuiszorg, en hij heeft de vuilniszakken buiten gezet :)
- Post.nl gebeld omdat mn pakje met mn fotoboek erin is zoekgeraakt :(
- Vanwege toenemende erge somberheid een fietsdag met een vriend afgesproken (dopamine, endorfine, serotonine verhogen).
- Een oude, laatste Ritalin gepakt om nu kunstmatig de dopamine te verhogen. Helpt gelukkig iets :)
- In spanning afwachten of de huisartsen vanavond het vreselijke nieuwe zorgakkoord ondertekenen (waarmee ook de ggz enorm wordt versoberd, terwijl de zorgverzekering veel duurder wordt) :?
- Verbaasd over mail energiebedrijf die wil dat ik zelf mijn termijnbedrag met precies 100% verhoog
Goed bezig geweest!

Ik krijg het persoonlijk Spaans benauwd van die aangekondigde versobering van de zorg. Als je niet past in de eenheidsworst, val je al snel buiten de boot. Het maakt me ook boos, want die babyboom en de bijbehorende vergrijzing is niet nieuw. Die kon je sinds 1945 zien aankomen. Waarom wacht de politiek altijd tot het allerlaatste moment om maatregelen te treffen?
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Neutraal schreef: ma sep 12, 2022 22:16
Ik krijg het persoonlijk Spaans benauwd van die aangekondigde versobering van de zorg. Als je niet past in de eenheidsworst, val je al snel buiten de boot. Het maakt me ook boos, want die babyboom en de bijbehorende vergrijzing is niet nieuw. Die kon je sinds 1945 zien aankomen. Waarom wacht de politiek altijd tot het allerlaatste moment om maatregelen te treffen?
Ja, precies! De ouderenzorg zegt logisch/gelukkig nee; huisartsen zeggen ook nee, tenzij er nog voor december aan voorwaarden is voldaan. Het blijft afwachten wat er over een week wordt besloten en wat betere oplossingen zouden zijn.
Gips
Berichten: 4855
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 02:01

Re: Wat ga je doen of heb je gedaan vandaag?

Bericht door Gips »

Naar tandarts geweest
Thuiszorg gehad
Met k-humeur gaan zwemmen
Loopbaancoach gesproken
Contactgegevens van een boekhouder gekregen
Afspraak ergotherapeut gemaakt
Gezeik zorgverzekeraar weer aangegaan
Computer laten ophalen om te upgraden
Elektrische tafel gekocht
Afspraken afgezegd
Iemand afgewezen
Indiaas eten besteld
Plaats reactie